Mailkit připravil aktualizaci svého e-mailingového nástroje

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, spustila aktualizovanou verzi svého řešení. V té přichází s několika desítkami vylepšení.

2019-05-06 14_41_03-Mailkit - Mailkit.png

Mailkit byl založen v roce 2005 a od té doby se stal jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem Mailkitu je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace.

Klienty má ve více než 100 zemích světa. Patří mezi ně jak malé rodinné firmy, tak velké nadnárodní korporace nebo vládní úřady a agentury. Nástroj Mailkit používají k rozesílání a správě newsletterů, obchodních zpráv a notifikací. V České republice jeho služby využívají například Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, mediální dům Mafra, společnosti Baťa a Pet Center a řada marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS či Copy General.

Nově jsou stavy příjemců sjednocené napříč celým účtem zákazníka a příjemci tak nemají v různých seznamech různé stavy, ale jejich stavy se automaticky promítají napříč všemi seznamy. V UI bylo také doplněno grafické znázornění souhlasů příjemců včetně detailních informací o datu a čase získání souhlasu. Tyto změny klientům poskytnou jasnější a jednodušší evidenci příjemců a stavu jejich souhlasů.

Na straně API byla zavedena nová anonymizační funkce mailkit.email.wipe, která zákazníkům umožňuje automatizovaně předávat požadavky na výmaz údajů subjektů a usnadňuje tak naplnění “práva na zapomnění”.

Funkce mailkit.email.unsubscribe nyní nově podporuje rovněž dočasné odhlášení z rozesílek. Nyní tak lze dočasné odhlášení příjemce, např. při odjezdu na dovolenou, provést přes API rozhraní. V neposlední řadě pak došlo k rozšíření funkce pro zasílání testovacích zpráv přes API, která nyní umožňuje předání kompletních dat pro personalizaci testovací zprávy.

Zásadní změny se udály nejen pod povrchem, ale i na straně reportů, kde je nově výrazně detailnější reportování personalizovaného obsahu a to včetně možnosti sledovat výkon různých odkazů na stejné pozici.

Mailkit se také dočkal celé řady dalších vylepšení a drobných oprav v reportech, testovacích zprávách, náhledech a dalších detailech.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, mediální dům Mafra, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS či Copy General.


Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.

Reklamy