V kampani #dikymamizaprazdniny vybírá Bonami na opravdové prázdniny pro děti samoživitelek

Praha, 7. května 2019 – Po úspěšné vánoční kampani #dikymamizavanoce, ve které se vybralo přes půl milionu korun Kč pro maminky samoživitelky a jejich děti, spouští Bonami.cz kampaň #dikymamizaprazdniny. V ní si zákazníci Bonami.cz můžou od 12. května do 1. června koupit virtuální stany, holinky, pláštěnky a další táborovou výbavu. Výtěžek půjde na letní aktivity dětí samoživitelek, z nichž některé dokonce musí o prázdninách dávat výpověď z práce, aby se mohly starat o děti.

„Z průzkumu mezi našimi maminkami samoživitelkami vyplývá, že skoro polovina z nich si nemůže dovolit poslat děti o letních prázdninách na tábor. Ve většině případů mají téměř celé léto děti doma, takže si musí brát dovolenou, která na letních 9 týdnů nestačí nebo v krajním případě dávají výpověď z práce, aby se mohly o děti postarat,” vysvětluje Dana Pavlousková z neziskové organizace Klub svobodných matek a dodává: „Léto se pak stává pro maminky nevděčné z ekonomických důvodů, ale především dětem je těžké vysvětlit, proč všichni jejich kamarádi a spolužáci na tábor jedou, a oni ne.”

Proto Bonami.cz spouští v neděli na Den matek 12. května kampaň #dikymamizaprazdniny, ve které si zákazníci mohou kupovat virtuální tábornické potřeby. Výtěžek půjde právě organizaci Klub svobodných matek, která peníze přidělí samoživitelkám, které si nemohou dovolit poslat své děti na tábor. Kampaň končí symbolicky na Den dětí v sobotu 1. června.

„S kampaní #dikymamizaprazdniny navazujeme na úspěšný projekt #dikymamizavanoce, ve kterém zákazníci Bonami vybrali více než půl milionu korun. Peníze využila organizace Klub svobodných matek na zajištění vánočních dárků a štědrovečerní večeře pro rodiny maminek samoživitelek v těžké životní situaci. Zdroje se využily také na zaplacení obědů pro potřebné děti ve školkách a školách. Cílem naší aktuální kampaně #dikymamizaprazdniny je, aby si i děti z neúplných rodin mohly užít léto na táboře tak, jak na něj s úsměvem vzpomínám já,” vysvětluje CEO Bonami.cz David Šiška.

O Bonami

E-shop s nábytkem a bytovými doplňky odstartoval v Česku v lednu 2013. V roce 2014 se rozšířil do Polska, o rok později na Slovensko a za další rok do Rumunska a loni také do Maďarska. Bonami je projektem investičního cirkusu Miton, současným CEO je David Šiška. V roce 2018 překonalo Bonami cíl obratu 1 miliardy, letos chce překročit miliardu a půl.

Reklamy