Mediální analýza Newton Media je opět v nejužším výběru cen Amec Awards

Praha, 9. května 2019 – Společnost Newton Media je letos opět v nejužším výběru cen Amec Awards. Ty se budou udílet v rámci Amec Global Summitu 2019 už za několik dní v Praze. Newton může v tomto roce navázat na tři zlatá ocenění z předchozích ročníků, a to díky nominaci analýzy mediálního obrazu schizofrenie v českých médiích.

Čtvrté prvenství v řadě může společnost Newton Media získat analýzou, která mapovala mediální obraz schizofrenie v českých tradičních a sociálních médiích. Analýza vznikla jako součást osvětového projektu s názvem 100 tisíc neviditelných. Projekt měl za cíl šířit povědomí o možnostech léčby a vyvrátit časté mýty o schizofrenii.

„Jsem pyšný na práci našich analytiků, kteří se opět dostali na shortlist Amec Awards. Je to pro nás důkaz, že práci děláme dobře a řadíme se v oboru ke světové elitě,“ komentuje nominaci Petr Herian, globální CEO Newton Media.

Ceny AMEC Awards se udílejí mezinárodním agenturám a institucím za nejzajímavější mediální analýzy. Pravidelně jsou předávány na slavnostním galavečeru, který je součástí AMEC Global Summitu.

Summit bude hostit poprvé v historii také Praha, a to ve dnech 21. až 23. května. Konference se zúčastní světové špičky z oblasti mediální a marketingové komunikace. Hosté summitu se díky tomu mohou seznámit se současnými trendy a inovacemi v tomto oboru v podání expertů globálních institucí a světových značek.

Na pražském summitu vystoupí například zástupce sociální sítě Facebook Gabriel Matwiejczyk. Ten se zaměří na vhodnou volbu komunikace pomocí modelových informací. Na témata mediální komunikace se ve svých vystoupeních budou soustředit též například Jennifer Bruce z Adobe Systems či Claire Pimm z parlamentu Spojeného království a celá řada dalších významných hostů. Účastníci tak budou moci nahlédnout do zákulisí nejúspěšnějších mediálních kampaní, především pak jejich tvorby.

O společnosti NEWTON Media, a. s.

Společnost NEWTON Media je lídrem Media Intelligence služeb na evropském trhu. Naše analýzy tradičních a digitálních médií pomáhají klientům optimalizovat komunikaci v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Velké Británii a v dalších osmi zemích jihovýchodní Evropy.

 

Reklamy