Bang & Olufsen dnes představil nový Beoplay A9 (2019) – nejnovější verzi ikonického reproduktoru Bang & Olufsen. Ten je světově známý jako jeden z nejvýraznějších produktů inspirovaných spojením prémiového zvuku a nezaměnitelného designu.
První generace Beoplay A9 vznikla v roce 2012 coby bezdrátový reproduktor, který dokáže splynout se svým okolím, nicméně v případě potřeby být také výraznou dominantou interiéru. Ať už je umístěn na stojanu ze tří dřevěných nohou, nebo zavěšený na stěně, naplní každý prostor výrazným a bohatým zvukem. Hlasitost zvuku lze kontrolovat jednoduše posouváním ruky po povrchu reproduktoru. Dotykem se dá spustit nebo pozastavit přehrávání či přejít na další skladbu.
Nový Beoplay A9 přichází s řadou vylepšení a inovací:
- Přidáním Google Asistenta se Beoplay A9 stává jedním z nejvýkonnějších reproduktorů, které je možné ovládat hlasem.
- Funkce Active Room Compensation optimalizuje zvukový výkon na základě rozložení místnosti, a nabízí tak posluchači ten nejlepší hudební zážitek v každém prostoru.
- Dva přidané širokopásmové měniče na zadní straně (Beoplay A9 má nyní celkem sedm měničů) umožňují reproduktoru nabídnout ještě bohatší širokospektrální hudební podání.
- Vylepšená streamovací jednotka přináší rychlejší konektivitu funkcí jako Chromecast nebo Apple Airplay 2.
- Jak už je u Bang & Olufsen tradicí, klade se i při novém Beoplay A9 důraz na detail, jako kupříkladu látkou pokrytý napájecí kabel.
Dostupnost
Beoplay A9 bude dostupný v bílé barvě s dubovými nohami, černými a černými ořechovými nohami, speciální edici v bronzové barvě a speciální edici v mosazní barvě. Každý zájemce si ale může vytvořit vzhled podle vlastního vkusu s množstvím vyměnitelných látkových povrchů od dánské textilní značky Kvadrat a různých barev dřevěných nohou.
Doporučená maloobchodní cena pro český trh je 65 400 Kč pro bílou a černou verzi, a 72 000 Kč pro speciální edice v bronzové a mosazní barvě.
Zapojte se do diskuze na našich kanálech na Instagramu, Facebooku, Twitteri a YouTube s použitím hashtagu #beoplayA9. Fotografie ve vysokém rozlišení naleznete na našem Flickru.
Představení na 58. bienále v Benátkách
Bang & Olufsen si dal specificky záležet na výběru reproduktorů Beoplay A9 do čtyřpatrové budovy Ca‘ d’Oro palazzo z roku 1430, kde budou zvukem doplňovat výstavu Dysfunctional od Carpenter’s Workshop Gallery. Výstava stírá rozdíly mezi uměním a designem a představuje více než 30 uměleckých děl, která kombinují funkcionalitu a výjimečné řemeslné zpracování s uměleckým vyjádřením. Pozvaných bylo 17 umělců, kteří rozpoutali dialog mezi historickou architekturou Ca‘ d’Oro s jeho kolekcí italských a vlámských mistrů a nejlepšími kousky současného uměleckého designu. Můžeme uvést pár příkladů: Rick Owens, Atelier Van Lieshout, Studio Drift, Maarten Baas, Nacho Carbonell, Vincent Dubourg, Verhoeven Twins nebo Virgil Abloh.
Ca‘ d’Oro, Fondamenta Trapolin, 3932, 30121 Benátky, Itálie
- květen–24. listopad 2019
Pondělí 9.00–14.00, úterý až neděle 9.00 až 19.00
O SPOLEČNOSTI BANG AND OLUFSEN
Bang & Olufsen je celosvětovou luxusní lifestylovou značkou, která byla založena v roce 1925 v dánském městě Struer. Za vznikem společnosti stojí Peter Bang a Sven Olufsen, jejichž oddanost a vize zůstávají základem společnosti.
Bohaté dědictví postavené na neúprosném odhodlání vytvářet produkty, které posouvají hranice audio techniky, staví společnost do popředí v oblasti audio inovací. Dnes je každý výrobek nesoucí značku Bang & Olufsen charakteristický jedinečnou kombinací krásného zvuku, nadčasového designu a bezkonkurenčního řemeslného zpracování.
Inovativní a progresivní produkty společnosti Bang & Olufsen jsou celosvětově prodávány jak online, tak také v mnoha kamenných prodejnách. Společnost zaměstnává přes 1000 osob a působí na více než 70 trzích. Akcie společnosti Bang & Olufsen jsou uvedeny na NAS DAQ Copenhagen A/S.