Bang & Olufsen představuje nový hlasem ovládaný reproduktor Beoplay A9

Bang & Olufsen dnes představil nový Beoplay A9 (2019) – nejnovější verzi ikonického reproduktoru Bang & Olufsen. Ten je světově známý jako jeden z nejvýraznějších produktů inspirovaných spojením prémiového zvuku a nezaměnitelného designu.

První generace Beoplay A9 vznikla v roce 2012 coby bezdrátový reproduktor, který dokáže splynout se svým okolím, nicméně v případě potřeby být také výraznou dominantou interiéru. Ať už je umístěn na stojanu ze tří dřevěných nohou, nebo zavěšený na stěně, naplní každý prostor výrazným a bohatým zvukem. Hlasitost zvuku lze kontrolovat jednoduše posouváním ruky po povrchu reproduktoru. Dotykem se dá spustit nebo pozastavit přehrávání či přejít na další skladbu.

Nový Beoplay A9 přichází s řadou vylepšení a inovací:

  • Přidáním Google Asistenta se Beoplay A9 stává jedním z nejvýkonnějších reproduktorů, které je možné ovládat hlasem.
  • Funkce Active Room Compensation optimalizuje zvukový výkon na základě rozložení místnosti, a nabízí tak posluchači ten nejlepší hudební zážitek v každém prostoru.
  • Dva přidané širokopásmové měniče na zadní straně (Beoplay A9 má nyní celkem sedm měničů) umožňují reproduktoru nabídnout ještě bohatší širokospektrální hudební podání.
  • Vylepšená streamovací jednotka přináší rychlejší konektivitu funkcí jako Chromecast nebo Apple Airplay 2.
  • Jak už je u Bang & Olufsen tradicí, klade se i při novém Beoplay A9 důraz na detail, jako kupříkladu látkou pokrytý napájecí kabel.

Dostupnost

Beoplay A9 bude dostupný v bílé barvě s dubovými nohami, černými a černými ořechovými nohami, speciální edici v bronzové barvě a speciální edici v mosazní barvě. Každý zájemce si ale může vytvořit vzhled podle vlastního vkusu s množstvím vyměnitelných látkových povrchů od dánské textilní značky Kvadrat a různých barev dřevěných nohou.

Doporučená maloobchodní cena pro český trh je 65 400 Kč pro bílou a černou verzi, a 72 000 Kč pro speciální edice v bronzové a mosazní barvě.

Zapojte se do diskuze na našich kanálech na Instagramu, Facebooku, Twitteri a YouTube s použitím hashtagu #beoplayA9. Fotografie ve vysokém rozlišení naleznete na našem Flickru.

Představení na 58. bienále v Benátkách

Bang & Olufsen si dal specificky záležet na výběru reproduktorů Beoplay A9 do čtyřpatrové budovy Ca‘ d’Oro palazzo z roku 1430, kde budou zvukem doplňovat výstavu Dysfunctional od Carpenter’s Workshop Gallery. Výstava stírá rozdíly mezi uměním a designem a představuje více než 30 uměleckých děl, která kombinují funkcionalitu a výjimečné řemeslné zpracování s uměleckým vyjádřením. Pozvaných bylo 17 umělců, kteří rozpoutali dialog mezi historickou architekturou Ca‘ d’Oro s jeho kolekcí italských a vlámských mistrů a nejlepšími kousky současného uměleckého designu. Můžeme uvést pár příkladů: Rick Owens, Atelier Van Lieshout, Studio Drift, Maarten Baas, Nacho Carbonell, Vincent Dubourg, Verhoeven Twins nebo Virgil Abloh.

Ca‘ d’Oro, Fondamenta Trapolin, 3932, 30121 Benátky, Itálie

  1. květen–24. listopad 2019

Pondělí 9.00–14.00, úterý až neděle 9.00 až 19.00

O SPOLEČNOSTI BANG AND OLUFSEN

Bang & Olufsen je celosvětovou luxusní lifestylovou značkou, která byla založena v roce 1925 v dánském městě Struer. Za vznikem společnosti stojí Peter Bang a Sven Olufsen, jejichž oddanost a vize zůstávají základem společnosti.

Bohaté dědictví postavené na neúprosném odhodlání vytvářet produkty, které posouvají hranice audio techniky, staví společnost do popředí v oblasti audio inovací. Dnes je každý výrobek nesoucí značku Bang & Olufsen charakteristický jedinečnou kombinací krásného zvuku, nadčasového designu a bezkonkurenčního řemeslného zpracování.

Inovativní a progresivní produkty společnosti Bang & Olufsen jsou celosvětově prodávány jak online, tak také v mnoha kamenných prodejnách. Společnost zaměstnává přes 1000 osob a působí na více než 70 trzích. Akcie společnosti Bang & Olufsen jsou uvedeny na NAS DAQ Copenhagen A/S.

Reklamy