BLESK ORDINACE – unikátní projekt deníku Blesk zaměřený na prevenci nemocí

Dnešním dnem spouští deník Blesk projekt s názvem BLESK ORDINACE. Jedinečný projekt poukazující na důležitost prevence zdravotních problémů se skládá ze dvou částí. Po dobu pěti týdnů bude vždy v pondělí vycházet společně s deníkem Blesk speciál soustředěný na jedno zdravotní téma. Na tyto speciály bude úzce navazovat preventivní roadshow, v rámci které navštíví Blesk v květnu a červnu 5 měst po celé České republice a zaměří se na prevenci a zdravotní osvětu svých čtenářů.

Deník Blesk nabídne svým čtenářům preventivní vyšetření bez čekání i bez doporučení od obvodních lékařů. Blesk Ordinace se vypraví do pětice měst, kde ve spolupráci s více než šedesáti lékaři z největších místních nemocnic připraví na náměstí preventivní akci a ve spolupráci se známými osobnostmi i zábavní program.

Lékaři se zaměří na vyšetření neinvazivního charakteru – v mobilních ordinacích budou k dispozici zdravotníci, kteří návštěvníkům poskytnou řadu odborných vyšetření od preventivní kontroly mateřských znamének, kontroly hladiny cukru v krvi, vyšetření plic spirometrem, měření krevního tlaku až po vyšetření očí, a nejen to. Připraveny budou např. i poradny pro očkování či odvykání kouření a výživové poradenství.   

V rámci roadshow bude připraven i doprovodný program, kterým bude provázet Eva Decastelo. Navíc všechny eventy Blesk Ordinace navštíví hvězdy seriálu televize Prima Modrý kód. Návštěvníci si budou moci poslechnout přednášky týkající se zdravotnictví, odpočinout si v Blesk zóně a zábavný program bude připraven i pro ty nejmenší.  

Cílem Blesk Ordinace je usnadnit lidem prevenci a hlavně přístup k prevenci v rámci ochrany toho nejcennějšího, co mají, tedy zdraví jejich i jejich blízkých, což přímo odpovídá claimu Blesku ,Síla na Vaší straněʻ. Věříme, že vzbudíme zájem o vlastní zdraví u našich čtenářů a zvýšíme informovanost v rámci našich zdravotních témat, a třeba tím i někomu zachráníme život,“ vysvětluje Radek Lain, šéfredaktor deníku Blesk. „Deník Blesk chce tímto projektem navázat na další úspěšné projekty, ve kterých se staví za zájmy občanů, jako byli např. Šmejdi, spotřebitelské testy či Ombudsman Blesku a další,“ doplňuje Radek Lain.

Hlavními partnery jsou VZP, Nemocnice České Budějovice a.s., Fakultní nemocnice Hradec Králové, Vojenská nemocnice Olomouc, Slezská nemocnice v Opavě, Všeobecná fakultní nemocnice v Praze a seriál televize Prima Modrý kód. Záštitu nad celým projektem převzalo Ministerstvo zdravotnictví a nad jednotlivými akcemi primátoři všech zmíněných měst.

Projekt Blesk Ordinace bude podpořen marketingovou kampaní kombinující print i online. Objeví se také celoplošná televizní reklamní kampaň a regionální rozhlasová kampaň. Proběhnou lokální kampaně přímo v jednotlivých nemocnicích zapojených do projektu.

Přehled roadshow:

ČESKÉ BUDĚJOVICE

termín: 16. 5. 2019 / čtvrtek

místo: náměstí Přemysla Otakara II.

ve spolupráci s: NEMOCNICE ČESKÉ BUDĚJOVICE a.s.

HRADEC KRÁLOVÉ

termín: 22. 5. 2019 / středa

místo: Masarykovo náměstí

ve spolupráci s: FAKULTNÍ NEMOCNICE HRADEC KRÁLOVÉ

OLOMOUC

termín: 28. 5. 2019 / úterý

místo: Horní náměstí

ve spolupráci s: VOJENSKÁ NEMOCNICE OLOMOUC

OPAVA

termín: 5. 6. 2019 / středa

místo: Horní náměstí

ve spolupráci s: SLEZSKÁ NEMOCNICE V OPAVĚ

PRAHA

termín: 12. 6. 2019 / středa

místo: Karlovo náměstí – jižní část

ve spolupráci s: VŠEOBECNÁ FAKULTNÍ NEMOCNICE V PRAZE

Více na www.blesk.cz/ordinace.

CZECH NEWS CENTER a.s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC. 

Reklamy