Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium „Jak uspět v digitální době“

Většina byznysových odvětví i společností prochází digitální transformací. Mění se způsoby, jak platíme, komunikujeme, jak si užíváme zábavu, jak se staráme o zdraví i jak nakupujeme. Firmy na to s různým úspěchem reagují, respektive buď v současné revoluční době zvládnou uspět, či nikoli.

V novém magazínu E15 Premium přinášíme inspirativní příběhy firem, které disrupci svého odvětví vedly nebo jí úspěšně prošly. A naopak – ukážeme, že hodně nedávných legend udělalo fatální chybu. Na straně vítězů jsou Apple, Netflix, Booking.com či Amazon, naopak boj celkem prohrály třeba Blockbuster a Nokia. Čím to, že uspěla sociální síť Facebook a jinak úspěšný Google v tomto odvětví pohořel? Digitální revoluce má na svědomí i celá odvětví, jako zásilkové katalogy či prodejce map. Naším cílem je, aby se čtenáři mohli z úspěchů i ze slepých uliček poučit.

V magazínu čtenář najde exkluzivní rozhovory s vizionáři globálního významu: s Američanem Aminem Toufáním a Jihoafričanem Micem Mannem, kteří působí v rámci Singularity University. Carlo Van de Weijer hovoří o budoucnosti automobilového průmyslu i o tom, co udělá třeba s Teslou nástup mnohem bohatších automobilek do odvětví elektromobility.

Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. K tématu digitální revoluce pořádá deník E15 konferenci dne 6. června v prostorách CIIRC ČVUT. Hlavním řečníkem akce je izraelský vizionář a inženýr Diego Saikin, který mimo jiné spolupracoval s izraelským SpaceIL na vývoji vozítka na Měsíc. Akce nabídne tři diskusní bloky s řadou dalších významných řečníků v čele s ministrem průmyslu Karlem Havlíčkem.

Čtenáři magazínu E15 Premium se letos mohou těšit na další tituly věnované realitní tematice, designu, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů.

Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.e15.cz.

CZECH NEWS CENTER a.s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC. 

Reklamy