Čtenáři iDNES.cz volí v anketě Biatlonista roku svého vítěze i nejsilnější moment sezony

Slavnostní vyhlášení Biatlonisty roku i letos doplní doprovodné ankety čtenářů zpravodajského portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA, který je spolu s deníkem MF DNES dlouholetým partnerem českého biatlonu. Vlastního biatlonového krále či královnu mohou čtenáři vybírat až do 28. května a zároveň mají možnost volit také nejsilnější událost uplynulé sezony.

V anketě o nejlepšího biatlonistu sezony podle čtenářů iDNES.cz se o hlasy ucházejí Markéta Davidová, Michal Krčmář, Tomáš Krupčík, Ondřej Moravec a Veronika Vítková.

Nejsilnější událost sezony pak vzejde z následujících momentů: čtvrté místo mužské štafety na mistrovství světa v Östersundu, premiérové vítězství Markéty Davidové ve Světovém poháru, první stupně vítězů Markéty Davidové ve Světovém poháru, strhující atmosféra v Novém Městě na Moravě a třetí místo ženské štafety v Oberhofu.

V předchozích ročnících přišly do anket iDNES.cz tisíce hlasů. „A věříme, že čtenáře zaujmou i tentokrát, byť letos nebyla olympijská sezona. I tak mohou fanoušci vybírat z velmi silných osobních příběhů a zajímavých momentů,“ říká Ondřej Trunečka, vedoucí sportovní redakce iDNES.cz a MF DNES.

Hlasování v obou anketách iDNES.cz se uzavře v úterý 28. května ve 23 hodin a výsledky budou vyhlášeny na slavnostním galavečeru, který se uskuteční 30. května v Národním domě na pražských Vinohradech.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy