Věrnostní program ROSSMANN CLUB přesáhl hranici 100 000 uživatelů

/30. 5. 2019  – Společnost ROSSMANN v dubnu představila nový věrnostní program v podobě mobilní aplikace ROSSMANN CLUB. Již měsíc od spuštění se vyšplhalo číslo registrovaných uživatelů, kteří mají aplikaci staženou ve svém telefonu na 110 000 zákazníků.

Jsme nadšeni nadprůměrným zájmem, který zákazníci o věrnostní program projevili. Věřím, že je to především díky uživatelsky příjemnému prostředí, v němž se zákazník rychle zorientuje ve výběru výhodných slev a nabídek, které ROSSMANN CLUB nabízí. Díky tomu ji naši zákazníci sdílejí se svými známými a přirozeně se tak dostává mezi širokou veřejnost, z čehož máme velkou radost,“ uvádí Marcela Syrovátková, vedoucí marketingu společnosti ROSSMANN.

Drogerie ROSSMANN věrnostní program v nové aplikaci spustila 24. dubna 2019. Zákazníci se díky tomu během chvilky dostanou ke slevovým kupónům, akčním cenám či k tematickým a inspirativním článkům na jednom místě. Ve věrnostním programu ROSSMANN CLUB získávají zákazníci při každém nákupu body a mohou je potom kdykoliv směnit za 15% slevové kupóny. Například měsíc červen ROSSMANN CLUB zahájí slevou měsíce na všechny dostupné sprchové gely platnou od 4. 6. 2019. Každý nově registrovaný navíc obdrží na první nákup 20% slevu a spolu s ní i přístup ke slevám měsíce či zvýhodněným cenám stávajícího programu Rossmánek. Ten bude platný do konce července 2019 a následně se sloučí s aplikací ROSSMANN CLUB.

25 let společnosti ROSSMANN na českém trhu

Aplikaci vyvinula společnost Etnetera a.s ve spolupráci s dalšími firmami z podnikatelské rodiny – Etnetera Motion a Etnetera Activate. Při vývoji se soustředily především na moderní a čistý design a uživatelsky přívětivé prostředí. Přechod na virtuální věrnostní program souvisí také s oslavami
25. výročí drogerie ROSSMANN na českém trhu, v rámci kterých přináší společnost svým zákazníkům ještě větší množství akcí a slev než kdy jindy. V minulém roce představila síť prodejen nový obchodní koncept s názvem ROSSMANN. A život je krásnější, v jehož duchu i letos otevře na desítku nových prodejen a zároveň 30 poboček projde rozsáhlou rekonstrukcí.

Drogerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 930 prodejen
a zaměstnává 56 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde
v současnosti provozuje 135 prodejen s více než 800 zaměstnanci. V tomto roce oslaví společnost 25 let působení na českém trhu. Více informací naleznete na http://www.rossmann.cz.

Reklamy