Hollandia zvětšuje objem jogurtů Pan Bůůů a podpoří je kampaní

Česká mlékárna Hollandia Karlovy Vary s.r.o. mění gramáž bezlaktózových jogurtů Pan Bůůů, které jsou určené především dětem. Od června se objeví v obchodech Pan Bůůů o hmotnosti 130 g oproti původním 90 g. Zároveň se snížil obsah celkového množství cukru na 12 g na 100 g výrobku (z původních 13 g). Hollandia svůj produkt podpoří červnovou kampaní. Její součástí je také písnička a videoklip Pan Bůůů od známé dětské písničkářky Míši Růžičkové. Natáčení proběhlo přímo na farmě Hollandie.

Bezlaktózové výrobky jsou v současné době velmi žádané. Česká mlékárna Hollandia už má pár let ve svém portfoliu hned dvě řady produktů bez mléčného cukru. Jednou z nich jsou jogurty Pan Bůůů určené především dětským strávníkům.

„Zmonitorovali jsme si segment dětských jogurtů a zjistili jsme, že nejvyšší poptávka je po gramáži okolo 130 gramů. To nás motivovalo zvětšit objem jogurtů Pan Bůůů. Při té příležitosti jsme také poupravili jeho složení, kdy jsme snížili obsah celkového množství cukru o celý gram, tedy z původních 13 gramů na současných 12 gramů ve 100 gramech jogurtu,“ vysvětluje Jan Škoda, Corporate PR & Marketing Manager společnosti Hollandia.

„Chceme, aby tato přínosná inovace zaujala co nejvíce spotřebitelů, proto jsme se rozhodli podpořit naše jogurty Pan Bůůů plánovanou červnovou kampaní. Jedná se o online podporu prostřednictvím FB Ads a Google Ads. Součástí marketingu je také spolupráce se známou dětskou písničkářkou Míšou Růžičkovou. S ní jsme přímo na naší farmě natočili klip Pan Bůůů, který bude na YouTube kanálu Míši Růžičkové a také se bude hrát na jejích koncertech, kde budou zároveň probíhat ochutnávky našich jogurtů,“ dodává Škoda.

Bezlaktózové jogurty Pan Bůůů vyrábí Hollandia již třetí sezónu. Jsou bez lepku, obsahují prospěšné kultury BiFi a vysoký podíl ovoce. Nově mají snížený obsah cukru o 1 gram. Jsou k dostání ve 4 příchutích: jahoda, čokoláda, banán a meruňka. Více na www.hollandia.cz

Společnost HOLLANDIA Karlovy Vary, s.r.o. je společností s ryze českou účastí a byla založena v polovině roku 1991. Od konce roku 2003 vyrábí HOLLANDIA v Krásném Údolí své výrobky v nových výrobních prostorách. Dynamice růstu se přizpůsobila také investice, která v letech 2017 až 2019 činí za Hollandii přibližně 150 milionů korun. První velkou investicí bylo pořízení nového plniče, a to koncem roku 2017. Denně se v Hollandii spotřebuje kolem 100 000 litrů mléka nejvyšší kvality. V roce 2015 získal jogurt Hollandia ocenění „Nejdůvěryhodnější jogurt“. Mezi další uznání patří například titul „Regionální potravina“, Superbrands 2017 či Volba spotřebitelů 2017.

 

Reklamy