Hollandia se vrátila do televize

Česká mlékárna Hollandia opakuje svou únorovou kampaň na Selské jogurty, která zdůrazňovala jejich kvalitu. Podpora vybraných mléčných výrobků probíhá nejen v televizi, podruhé za téměř třicetiletou historii mlékárny, ale také na internetu, v rádiu nebo po Praze.

Selské jogurty od Hollandie jsou vůbec první potravinou, u níž bylo použito slovo „selský“. Tento skvělý marketingový tah odlišil karlovarskou mlékárnu od ostatních. 

„Rozhodli jsme se, že letos podpoříme naše gró, tedy Selské jogurty. Vyrábíme je podle tradiční receptury. Obsahují jen čerstvé mléko, jogurtové kultury a opravdové ovoce. Protože byla naše první kampaň, která proběhla v únoru, přijata pozitivně, domluvili jsme se, že ji zopakujeme na přelomu srpna a září,“ vysvětluje Jan Škoda, Corporate PR & Marketing Manager Hollandia Karlovy Vary, s.r.o. 

Reklamní spoty běží na internetu (FB Ads, Google Ads, Youtube), v rádiích (Hitradia) a v televizi, což v Hollandii považují za logický krok pro ucelení 360° marketingové komunikace. Dále se mohou lidé po celé Praze setkávat s kampaňovými vizuály na Bigboardech a CLV plochách.

Společnost HOLLANDIA Karlovy Vary, s.r.o. je společností s ryze českou účastí a byla založena v polovině roku 1991. Od konce roku 2003 vyrábí HOLLANDIA v Krásném Údolí své výrobky v nových výrobních prostorách. Dynamice růstu se přizpůsobila také investice, která v letech 2017 až 2019 činí za Hollandii přibližně 150 milionů korun. První velkou investicí bylo pořízení nového plniče, a to koncem roku 2017. Denně se v Hollandii spotřebuje kolem 100 000 litrů mléka nejvyšší kvality. V roce 2015 získal jogurt Hollandia ocenění „Nejdůvěryhodnější jogurt“. Mezi další uznání patří například titul „Regionální potravina“, Superbrands 2017 či Volba spotřebitelů 2017.