Chystáte se na Colours? Nevynechejte George zónu

Máte hlas jako George Clooney? Umíte si vytisknout náramek? Dokážete tančit na komíně? A už jste si někdy skočili do trezoru? Svůj doprovodný program multižánrového festivalu Colours of Ostrava staví Česká spořitelna nejen na zábavě, ale také na inovacích a nových technologiích. Doprovodný program nabízí ve své George zóně po celou dobu konání festivalu všem a zdarma. Její součástí je také George stage, oficiální scéna diskusního fóra Meltingpot.

Unikátní podobu George zóně České spořitelny vtiskává už speciální stan, v Evropě jsou k mání pouze tři kusy, na světě jich je celkem deset. Zóna je plně cashless a na účastníky festivalu v George zóně čeká řada překvapení, ale v tuto chvíli ještě zůstanou všem utajena,“ říká Radomil Štumpa, Brand Activation leader České spořitelny.

Z technologických vychytávek se návštěvníci mohou těšit na oblíbený a letos opět trochu vylepšený večerní „tanec na komínech“ – své taneční kreace návštěvníci „promítají“ na nedaleké vysoké komíny. Letos se jednoduché stylizované postavičky promění v roboty.

V George zóně také mohou zjistit, které celebritě je jejich hlas nejvíce podobný. A to díky unikátnímu programu firmy Phonexia. Chybět nebude ani 3D tiskárna a zábavná podoba trezoru, do kterého si budete moci skočit, i když nejste disneyovská postavička.

Celá zóna bude každý den nabízet různé soutěže o zajímavé ceny, například zapůjčení ikonické Vespy na víkend zdarma. Všichni se mohou odměnit zážitkem ze speciálního drinku barmanů z Bugsy´s baru. Programem celé zóny budou provázet maskoti George.

Součástí zóny je také George stage. Česká spořitelna, partner festivalu i diskusního fóra, tak poprvé zve ve svých prostorách na oficiální scénu diskusního fóra Meltingpot. Představí 13 inspirativních řečníků, které pojí schopnost dělat věci inovativně a jinak.

„George Stage je další novinkou v rodině  fóra Meltingpot.  Prostor je zde zacílen na  témata spojená s technologiemi, virtuální realitou, vědou  a také je zde věnován čas zdánlivě nudným problematikám, např. Jak vnést pozitivní emoce do pojišťovnictví. Pojďte si hrát, probuďte svou hravost i tam kde byste ji nehledali a můžete se zde dokonce  zamyslet i nad možnou změnou vašeho způsobu myšlení tak, aby kreativně byly řešeny i vaše problémy. K tomu vám pomůže George Stage, kterou vítáme do  našeho tavícího kotle myšlenek – Meltingpot,“ uvádí Zlata Holušová, kurátorka fóra Meltingpot, ředitelka festivalu Colours of Ostrava

Mezi řečníky najdete astrofyzičku Kateřinu Falk, designérku tramvaje T3 Coupé Annu Marešovou, guru mobilních technologií Lubo Smida,  autora „učebnice anatomie“ v prostředí virtuální reality Tomáše Brngála nebo Andreu Hurychovou, která se zamýšlí, kam se posouvá influencer marketing, aneb když už to není pouze o makeupu, ale i o hodnotách.

Program George stage najdete v oficiálním programu festivalu a Meltingpotu.

Už tento týden můžete aktivity Spořitelny ochutnat také na Metronome Festival Prague  20.-21. 6. 2019.

Česká spořitelna tam představí hned dvě zóny. V obou vsadila na aktivity, které dlouhodobě podporuje, nebo rozvíjí. Od podpory finanční gramotnosti, vstřícnému a bezbariérovému přístupu ke klientů k podpoře vzdělávání i sportu.

V té první, pojmenované Zažij fesťák jinak, si návštěvníci vyzkouší, jaké to je vyrazit  (nejen) na festival s handicapem – jak hudbu skrze vibrace vnímají neslyšící, jak se komunikuje ve znakové řeči, nebo jak se pohybovat na invalidním vozíku.

Celé Česko získáváme pro program finančního vzdělávání Abecedu peněz, na festivalu tak nemůže chybět. Málokterý festival návštěvníkům umožní nahlédnout do bankovního trezoru skrze virtuální realitu. Další technickou vychytávkou je speciální fotokoutek s optickými jevy, tenhle typ vzpomínky do fotoalba návštěvníkům rozhodně doporučujeme. Fyziku a matematiku jinak – zajímavě a zábavně – představí naše Nadace České spořitelny (podporuje Elixír do škol, rozvíjející kreativní výuku fyziky, a H-mat, rozvíjející a promující Hejného metodu).

Ve druhé, Sportovní zóně se návštěvníci budou moci pořádně protáhnout. Čeká je řada aktivit, kde porovnají své síly. Kdo má větší stisk, kdo zaběhne rychleji 20 metrů, kdo dál dohodí medicinbalem a dalších šest různorodých disciplín.

Česká spořitelna je generálním partnerem festivalů Colours of Ostrava a Metronome Festival Prague, partnerem diskusního fóra Meltingpot. Na všechny partnerské akce mají klienti Spořitelny zvýhodněné vstupné.

Profil České spořitelny

Na českém trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Skupiny Erste. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Disponujeme nejširší sítí bezbariérových poboček a bankomatů, v komplexnosti a dostupnosti služeb lidem s různým typem handicapu patříme mezi nejlepší na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací u nás, klade důraz na systémové změny ve vzdělávání a sociálním podnikání. Ročně do rozvoje naší občanské společnosti investuje zhruba 60 mil. korun.
Reklamy