S M&M Reality na Kryštofy

Ostrava, 4. 7. 2019 – Desítky lidí zažijí letní festivaly roku 2019 očima hudebních hvězd. Největší realitní kancelář v zemi pořádá velkou festivalovou soutěž s názvem „S M&M Reality na Kryštofy“, která potrvá přes celé prázdniny.

Na celkem 25 letních koncertů a festivalů se mohou dostat výherci soutěže společnosti M&M Reality a je opravdu z čeho vybírat. Od Majálesů, které akci odstartovaly, přes všechny festivaly projektu HRADY CZ, Sázava Fest, Vizovické Trnkobraní nebo dokonce Colours of Ostrava. Celá soutěž bude symbolicky ukončena poslední prázdninový den na hradu Bezděz v rámci 15. ročníku projektu HRADY CZ.

 „Celou soutěž jsme chtěli pojmout netradičně a stejně tak i výhru pro soutěžící. Nejenže výherce dostaneme na ty největší letní festivaly, ale také jim zprostředkujeme osobní setkaní s kapelou Kryštof,“ uvádí majitel společnosti M&M Reality Petr Morcinek. Samozřejmě není nad to, sdílet radost s někým blízkým. „Každý soutěžící si s sebou vezme kamaráda, se kterým by se rád o výhru podělil. Zažijí tak společně nezapomenutelné okamžiky,“ doplňuje Morcinek.

Všech 100 výherců se dokonce dostane do backstage a vychutná si celou show přesně tak jako samotní muzikanti. Tři písničky totiž budou moci prožít přímo na pódiu společně s frontmanem kapely Kryštof Richardem Krajčem „Dostat se do backstage takových ohromných akcí a podívat se na celou show jinak, chce snad úplně každý návštěvník festivalu. Dokonce i mně to někdy láká,“ říká výkonný ředitel holdingu M&M Reality Zdeněk Václavek.   

Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Stačí být fanouškem facebookového profilu holdingu M&M Reality a také dát „Like“ soutěžnímu příspěvku. Poté už jen stačí napsat do komentáře, na jakou akci by se soutěžící rád podíval, a označit osobu, kterou by vzal s sebou. „Původně jsme měli ještě jednu podmínku, že se soutěžící musí vyfotit u jakéhokoliv loga M&M Reality.  Po prvním týdnu soutěže jsme ale vyhodnotili, že pro řadu lidí je toto obtížné, a podmínku jsme zrušili. Chceme, aby se do soutěže mohl zapojit opravdu každý a měl tím pádem šanci na výhru,“ vysvětluje Petr Morcinek. 

Na konci soutěžního týdne se losují vždy dva výherci na festival, který si sami vybrali. „Téměř každý týden soutěžíme souběžně o VIP vstupenky na dva festivaly, takže na konci týdne se mohou radovat z výhry až čtyři fanoušci facebookového profilu M&M Reality,“ doplňuje Václavek. Soutěž probíhá vždy od pondělí do pátku, týden před danou akcí. 

Více o soutěži, společné fotky výherců s kapelou Kryštof a úplná pravidla na: www.smmrealitynakrystofy.cz.

___________________________________________________________________________

M&M Reality Holding je lídrem na realitním trhu. Společnost má 185 stabilních poboček po celé České republice a na 2500 makléřů, kteří procházejí vlastním náročným a propracovaným školicím programem.

Skupina M&M se zabývá širokou oblastí služeb vázaných k nemovitostem. Synergicky vše začíná u zprostředkování prodeje a pronájmu a navazuje dalšími službami, kterými jsou financování bydlení, pojištění nemovitostí a životních rizik, investice do nemovitostí či zajištění dodávky elektřiny nebo plynu. Investiční aktivity společnosti se soustředí do výkupu bytů a bytových domů vhodných jednak pro rekonstrukci a následný prodej, ale také pro fungování jako výnosové nemovitosti, které jsou skupinou pronajímány a spravovány. Silná developerská divize se orientuje nejen na připravovanou výstavu typizovaných rodinných domů, ale zejména na již realizovanou výstavbu družstevních bytů po celé České republice.

Spotřebitelé označili společnost M&M Reality nejdůvěryhodnější realitní kanceláří v Česku. Stalo se tak v rámci ankety o nejdůvěryhodnější značky na trhu pořádané agenturou ATOZ Marketing Services, a to již podruhé v řadě.

 

Reklamy