Rozbitý displej? Bez obav, Huawei Cares se o to postará

Huawei znovu potvrzuje, že péče o zákazníky je pro společnost prioritou. Na základě výzkumu spotřebitelů a jejich očekávání představuje novou nabídku služeb Huawei Cares. Tato služba zbaví majitele smartphonů Huawei těch největších obav a postará se o to, aby si mohli naplno užít všechny výhody špičkových přístrojů. 

Huawei ve spolupráci se společností IPSOS provedl spotřebitelský průzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaké faktory ve spojitosti s vlastněním smartphonu považují uživatelé za nejvíce znepokojující či potenciálně možné. Průzkum byl proveden prostřednictvím on-line panelu v červnu 2019 a účastnili se jej obyvatelé střední Evropy ve věku od 18 do 55 let.

„Většina uživatelů vnímá svůj telefon jako skutečnou cennost. Protože si našich zákazníků vážíme a zajímají nás jejich potřeby, rozhodli jsme se uvést na trh bezplatný balíček Huawei Cares. Cílem je pokrýt všechny obavy, se kterými se majitelé smartphonů potýkají – od poškození displeje přes selhání baterie či nabíjecího portu až po chybu softwaru,“ říká Gabriela Löbel, PR manažerka pro Huawei Česko.

Nejvíce nás trápí drahá oprava

Respondenty dále trápí selhání baterie (59,45 %) nebo poškození způsobené vodou (55,78 %). Z výzkumu vyplynulo, že výrobci smartphonů by měli více chránit uživatele v případě lidských chyb nebo nehod (87,50 %). Téměř všichni respondenti pak považují náklady na opravu poškozeného displeje za příliš vysoké (91,80 %).

Jak to vidí v ČR

Podobný názor na to mají také Češi. Ti se obávají nejen toho, že ztratí data uložená ve svém smartphonu (75,26 %), ale například i selhání systému (69,17 %). Mezi další nejčastější obavy pak patří poškození displeje způsobené například pádem (59,46 %), selhání baterie (55,46 %) nebo poškození telefonu vodou (62,27 %). 

Stejně tak čeští uživatelé smartphonů souhlasí i s tím, že výrobci by měli více chránit své zákazníky v případě nehod nebo problémů, za které si mohou sami (76,70 %), a že náklady na opravu a výměnu rozbitého displeje jsou příliš vysoké (89,40 %).

Pomocná ruka od Huawei

Akce Huawei Cares bude spuštěna od 10. července a uživatelé nové řady Huawei P30 budou mít možnost využít během 12 měsíců jednorázovou výměnu poškozeného zadního krytu nebo displeje. Po jeho výměně na něj bude navíc nalepena ochranná fólie a displej bude důkladně očištěn – a to vše zdarma.

Kromě toho Huawei poskytuje také akci Servisní dny, které probíhají vždy každý poslední čtvrtek až sobotu v měsíci. Uživatelé mohou využít nalepení ochranné fólie na vybrané modely zdarma či slevu na pozáruční servis.

Kdo může získat Huawei Cares?

Huawei Cares mohou využít pouze ti zákazníci, kteří si v období od 10. 7. 2019 do 31. 7. 2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare. 

Více informací o akci Huawei Cares naleznete na webové strance: https://consumer.huawei.com/cz/support/screen-protection/

Informace týkající se Servisních dní, seznam servisních center, vybraných modelů a také podmínky akce naleznete na webové stránce: https://consumer.huawei.com/cz/support/service-day/

– – –

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK


O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2018 se společnost umístila na 2. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Patnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.