Petr Vondráček řídí obchod a konzultanty v Acomware

Praha, 22. července 2019 – Novým členem vedení konzultační společnosti Acomware je Petr Vondráček. Bývalý marketingový ředitel mBank nebo Poštovní spořitelny má na starosti řízení obchodu a konzultantů.

Petr Vondráček působil na marketingových a obchodních pozicích v řadě hlavně finančních institucí, jako je například ČSOB, mBank nebo Poštovní spořitelna. Kromě jiných ocenění je také jedním ze spoludržitelů zlaté medaile soutěže efektivity Effie Awards za uvedení značky Era, která v roce 2010 nově zjednodušila a zaštítila finanční služby Poštovní spořitelny.

V konzultační společnosti Acomware Petr zastřeší vedení a rozvoj konzultantů, projektových manažerů a také obchodního oddělení. „Marketing chápu jako disciplínu, která může zásadním způsobem ovlivnit byznys ve firmě. K lepšímu, ale i horšímu. Léta jsem se pohyboval ve vysoce konkurenčním prostředí finančního sektoru a tyto zkušenosti chci nyní předat dál i v segmentu e-commerce a digitálního marketingu. Rád bych celkovou úroveň už tak velmi kvalitních služeb agentury posunul ještě o stupeň výše,“ říká ke své nové pozici.

Od změny si David Vurma, CEO společnosti, slibuje především rozvoj klíčových služeb. „Jde například o další rozšíření konzultační služeb, posílení našich služeb směrem k nadnárodním společnostem či větší integraci obchodního a konzultačního týmu,“ dodává.

O společnosti Acomware

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance2020, Emailing2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Reklamy