BILLA uchrání 28 vzrostlých stromů před pokácením. Právě dokončila instalaci elektronických cenovek na 11 prodejnách

 

  • Elektronické cenovky nainstalovala BILLA na prodejnách v Praze, Brně, Olomouci, Zlíně a Říčanech u Prahy
  • Instalací cenovek uchrání BILLA ročně 28 vzrostlých stromů před pokácením a ušetří na 2 500 000 listů papíru
  • Cenovky budou spravovány pomocí Wi-Fi připojení, přičemž životnost jejich baterií je při optimálním používání 7 až 12 let

 

Společnost BILLA právě dokončila instalaci elektronických cenovek v 11 prodejnách napříč Českou republikou. Tento projekt myslí zejména na životní prostředí a navazuje na dlouhodobý záměr firmy zajistit co možná nejekologičtější provoz svých prodejen. Pilotní instalace se uskutečnila loni v květnu na prodejně v Poděbradské ulici v Praze, přičemž během letošního roku BILLA dokončila implementaci na dalších 10 prodejnách. Zavedení elektronických cenovek má společnost v plánu i v roce 2020.  

Elektronické cenovky jsou cestou nejen k úspoře času a nákladů, ale zejména k ochraně životního prostředí. Proto se společnost BILLA rozhodla tuto moderní a ekologicky šetrnou variantu označování zboží implementovat na svých prodejnách. V červnu dokončila instalaci elektronických cenovek na 10 svých prodejnách, kde společně s pilotní prodejnou v Poděbradské ulici ročně ušetří více než 2 250 000 listů papíru velikosti A4 a dalších téměř 250 000 listů papíru A5.  Vzhledem k tomu, že z jednoho vzrostlého stromu lze vyrobit až 80 tisíc papírových archů A4, instalací elektronických cenovek na 11 svých prodejnách uchrání BILLA každoročně před pokácením 28 vzrostlých stromů. 

Tento digitální prvek a určující trend v maloobchodě rovněž umožní pružně reagovat na úpravu cen v krátkém čase a zredukuje nesprávné cenové označení zboží. 

„Děláme vše proto, abychom se stali plně ekologickou společností a implementace elektronických cenovek je jedním z prvních kroků, ke kterým přistupujeme, abychom tento závazek splnili,“ říká manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA Dana Bratánková. Dřevo je velmi vzácná surovina, které bychom si měli vážit, a pokud můžeme alespoň část z ní ochránit, je naší povinností tak učinit,“ dodává Dana Bratánková. 

S instalací elektronických cenovek bude společnost BILLA pokračovat i v příštím roce. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 31 mld. Kč (2018), s 224 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. 

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 78 % jejího celkového sortimentu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.  Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i nedávné ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2019, ve které se na 1. místě umístilo hned 6 produktových novinek společnosti BILLA.

Více informací na: http://www.billa.cz

 

Reklamy