Už žádný strach z rozbitého displeje, seznamte se s Huawei Cares

Rozbitá obrazovka, popraskaná záda přístroje nebo ztracená data. A to je jen začátek možných obav, kterým čelí majitelé smartphonů každý den. I přes veškerou snahu se však podobné nehody mohou stát i těm nejopatrnějším. Jak ale minimalizovat následky těchto nešťastných nehod, když už k nim dojde? Právě to na to myslela společnost Huawei a spustila proto svou novou servisní kampaň Huawei Cares.

Čeho se doopravdy bojíme?

Ve snaze porozumět obavám svých zákazníků co nejlépe, provedl Huawei ve spolupráci se společností IPSOS celoevropský spotřebitelský průzkum. A jaké jsou jeho výsledky? Více než 46 % uživatelů zažilo během posledních dvou let problémy s baterií smartphonu a rozbitá obrazovka trápila hned 40 % dotazovaných. 

Smartphone se pro nás stal nepostradatelným pomocníkem pro každodenní život. S tím souhlasí také respondenti výzkumu, 66 % z nich se například obává, že by jejich mobilní telefon mohl být ztracen nebo odcizen, možné ztráty dat ve smartphonu se pak obává 57 % uživatelů. 

Dalším problémem, který trápí značnou část respondentů, je možné fyzické poškození zařízení. Hlavní obavy se týkají především rozbité obrazovky (57 %) nebo zaplavení telefonu vodou (48%). 

Huawei přichází s řešením

Po zhodnocení výsledků průzkumu se proto Huawei rozhodl přinést na trh novou službu, která má za cíl zbavit uživatele všech strachů z poškození jejich smartphonu. Akce Huawei Cares byla spuštěna 10. července a je určena pro majitele modelové řady P30. Ti mají možnost během prvních 12 měsíců od zakoupení přístroje využít jednorázové výměny poškozeného displeje nebo zadního krytu. Po výměně bude na telefon nanesena ochranná fólie a zařízení bude profesionálně vyčištěno. A to vše naprosto zdarma.

Zákazníci stále mohou využít také Servisní dny Huawei, kde na ně čeká například sleva na pozáruční servis nebo bezplatné nalepení ochranné fólie na vybrané modely. Akce probíhá vždy poslední čtvrtek až sobotu v měsíci ve vybraných servisech po celé ČR.

Všechny opravy v autorizovaných servisních centrech Huawei nabízí také kompletní revizi přístroje, a to včetně jeho vyčištění a optimalizace. Po jeho vyzvednutí jej uživatel obdrží s nejaktuálnější verzí operačního systému.

Kdo může získat Huawei Cares?

Huawei Cares mohou využít pouze ti zákazníci, kteří si v období od 10. 7. 2019 do 31. 7. 2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare. 

Více informací o akci Huawei Cares naleznete na webové strance: https://consumer.huawei.com/cz/support/screen-protection/

Informace týkající se Servisních dní, seznam servisních center, vybraných modelů a také podmínky akce naleznete na webové stránce: https://consumer.huawei.com/cz/support/service-day/

– – –

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK


O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2018 se společnost umístila na 2. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Patnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.