Dnes startuje Esquire Man 2019, šestý ročník ankety časopisu Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA

Už pošesté mají čtenáři možnost vybírat své favority na ocenění Esquire Man 2019 v tradiční anketě, kterou vyhlašuje měsíčník Esquire – lifestylový průvodce moderního muže. Kandidáti na Esquire Mana jsou rozděleni do pěti hlavních kategorií: human, sport, byznys, art a kategorie do 35 let. Letos poprvé bude hlasování propojeno se zpravodajským portálem iDNES.cz, kde se mimo jiné objeví rozhovory s nominovanými osobnostmi nejen z řad umělců, sportovců či byznysmenů.

„Smyslem ocenění Esquire Man je představit muže, kteří jsou hybnou silou naší společnosti, jejich práce nebo podnikání pozitivně ovlivňuje životy ostatních a jejich působení je pro druhé motivující. Často jde o lidi, kteří nejsou moc vidět, ale jejich vliv je v tom dobrém slova smyslu velice silný,“ říká šéfredaktor časopisu Esquire Jiří Roth a dodává: „Za dobu trvání ankety se naši čtenáři seznámili už téměř se stovkou takových osobností.“

Mezi letošními nominovanými nechybí například podnikatel Petr Andrýsek, spisovatel Petr Ludwig, herec Jiří Mádl, nakladatel Jiří Padevět, reportér Janek Rubeš nebo pilot Martin Šonka.

Vítězi minulých ročníků byli freestylový motokrosař Libor Podmol, advokát a senátor Václav Láska, fotograf Antonín Kratochvíl, horolezec Marek Holeček, neurochirurg MUDr. Vladimír Beneš, handicapovaný sportovec Pavel Bambousek, moderní pětibojař David Svoboda, horolezec Adam Ondra a kajakář Martin Fuksa.

Hlasování k aktuálnímu ročníku ankety Esquire Man probíhá od 1. srpna do 30. října 2019 na webové stránce www.esquireman.cz, kde jsou k dispozici také pravidla. 

Slavnostní vyhlášení ocenění Esquire Man 2019 proběhne 13. listopadu 2019 v prostorách pražského Theatre ROYAL. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy