Druhým slovenským klientem agentury Rubikon PR je Pilulka.sk

29.7.2019 – Agentura Rubikon PR začala od 1. 7. pracovat pro síť lékáren Pilulka.sk, která je jedničkou slovenského online lékárenství. Rubikon PR pro klienta zajišťuje komunikaci s mainstreamovými i lifestylovými médii. Pilulka je pro Rubikon v pořadí druhým slovenským klientem. Od dubna tohoto roku na zdejším trhu komunikuje také za estonskou přepravní aplikaci Bolt.

2019-08-02 12_05_52-Pilulka.sk.png

Pro komunikaci s médii na Slovensku si Pilulka vybrala Rubikon PR, přední českou agenturu, která se zaměřuje zejména na technologické společnosti, startupy a firmy, které se řadí do tzv. nové ekonomiky. Mezi její klienty patří také několik velkých korporací.

“Pilulka, projekt Martina a Petra Kasových, je pro mě ukázkou perfektního podnikatelského instinktu. Má namířeno k tomu, stát se minimálně na středoevropské úrovni důležitým hráčem v e-commerce zdravotnictví. V Česku je to velmi známý projekt, ale na Slovensku zatím tolik nekomunikoval. Chceme napomoci tomu, aby se jedničce na slovenském trhu vědělo víc,” říká Šimon Rákosník, majitel a managing partner společnosti Rubikon PR.

O komunikaci Pilulky.sk se bude starat Eva Fekiačová společně s Šimonem Rákosníkem.

O Pilulka.sk

Společnost založili bratři Petr a Martin Kasovi v roce 2013 s cílem vytvořit jednu z největších lékárenských skupin v Evropě. Společnost patří do holdingu firem, který kromě Pilulka.sk zahrnuje také síť dalších kamenných a internetových lékáren. Pilulka obdržela v roce 2017 ocenění APEK E.Commerce Awards 2017 za nejvíce inovativní a originální internetový obchod a získala 1. místo v regionu CEE v kategorii vycházejících hvězd Rising Stars. V roce 2018 získala 5. místo v hlavní kategorii ve střední a východní Evropě v soutěži Deloitte CE Technology Fast 50.

Dnes Pilulka působí na českém, slovenském a rumunském trhu. Dohromady má v těchto regionech více než 125 kamenných lékáren.

Reklamy