dm představuje v kampani „Vědomá volba“ šetrné alternativy

Čistá domácnost díky produktům v souladu s přírodou

Přemýšlíte někdy o tom, zda je úklid domácnosti běžnými přípravky šetrný k přírodě? Co se děje
s tekutými saponáty, které po vycídění koupelny či naleštění podlahy spláchnete do umyvadla
či toalety? A kam potom s prázdnými obaly od nich? Otázkami naší odpovědnosti vůči životnímu prostředí se zabývá společnost dm drogerie markt v právě probíhající kampani „Vědomá volba“. 

České Budějovice, 07. 08. 2019 – Koncem června zahájila společnost dm drogerie markt tříměsíční kampaň zaměřenou na téma trvalé udržitelnosti nazvanou „Vědomá volba“. Název kampaně poukazuje na skutečnost, že každý člověk má při nakupování možnost volby a je jen na něm, zda
si pořídí kosmetiku, potraviny a produkty pro úklid domácnosti běžných značek, nebo těch, které produkují své výrobky s úctou k přírodě a v souladu s trvalou udržitelností.  Ať už díky svému šetrnému obsahu či obalu. Právě na téma šetrného úklidu domácnosti a prostředků ohleduplných k přírodním zdrojům se zaměřuje srpnová část kampaně. 

V dm více než 120 produktů pro šetrný úklid 

Kdokoliv chce vědomě přemýšlet nad svými činy a chovat se v rámci domácího úklidu k přírodě ohleduplně, tomu nabízí dm alternativu v podobě 120 produktů od 10 různých značek.  

Konvenční čisticí prostředky obsahují celou řadu účinných, avšak životní prostředí zatěžujících látek. Nicméně ani při používání ekologicky šetrných variant nemusíte slevovat ze svých nároků na čistotu. Produkty totiž účinkují stejně dobře jako nejlepší běžné mycí a čisticí prostředky, navíc mají další výhody. Jsou vyrobené na rostlinné a minerální bázi, neobsahují složky pocházející z ropy, mají minimální vliv na vodní organizmy. Jsou biologicky rozložitelné a nejsou testované na zvířatech. 

Zákazníci je v prodejnách dm jednoduše poznají díky zeleným cenovkám, které svým barevným odlišením usnadňují orientaci v prodejně. Takto vizuálně odlišené produkty jsou nositeli různých ekoznaček a certifikátů, jakými jsou např. „Ecolabel“, „Ekologicky šetrný produkt“ nebo třeba „Der blaue Engel“. Ekologické produkty dm značky Denkmit lze také snadno rozpoznat, a to kromě zelených cenovek také díky označení „nature“ na výrobcích. 

Šetrné čisticí a prací prostředky mají nejen mnoho výhod pro přírodu, ale i pro samotné spotřebitele. Nezpůsobují alergie, a proto jsou vhodné i pro citlivější jedince a děti.

Plnicí stanice na ekodrogerii

V dubnu letošního roku uvedla dm také ve dvou pražských prodejnách zkušební provoz plnicích stanic na stáčenou ekodrogerii. „Díky pozitivnímu ohlasu ze strany zákazníků se počet prodejen vybavených těmito stanicemi, kam si mohou zákazníci přijít natočit svůj oblíbený prací nebo čisticí prostředek
do opakovaně plnitelných lahví, bude do budoucna rozšiřovat. I nabídka ekologicky šetrných produktů se právě díky zájmu zákazníků neustále rozšiřuje,“ uzavírá aktuální téma Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 230 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.958 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,52 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP, réell´e, Stella Jones či nejnovější dm značku SEINZ.

Tiskové zprávy a fotografie v tiskové kvalitě společnosti dm naleznete v dm presscentru