Mediální skupina MAFRA je významným hráčem v segmentu titulů životního stylu

Mediální skupina MAFRA si udržuje silné postavení v segmentu titulů životního stylu, potvrzují současné výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt za 1. pololetí 2019, které byly dnes zveřejněny. V žánrové skupině titulů životního stylu pro ženy oslovující více než milion (1,050 milionu) čtenářek i čtenářů patří se čteností 259 tisíc první příčka oblíbenému čtrnáctideníku Žena a život, který letos slaví 25 let od svého prvního vydání.

Na stávající silné pozici mediálního domu MAFRA mají dále podíl měsíčníky Harper´s Bazaar (čtenost 46 tisíc) – nejprestižnější a nejdéle vydávaný módní časopis na světě a Cosmopolitan (čtenost 117 tisíc) – nejprodávanější světový časopis pro sebevědomou ženu. Prémiovým produktem je také měsíčník Dolce Vita.

Silného zastoupení v segmentu titulů pro muže mediální skupina MAFRA dosahuje díky měsíčníkům Esquire a Speed – lifestylovým titulům s více než dvacetiletou tradicí na českém trhu, i tiskové verzi ikonického motoristického magazínu Top Gear.

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 1. pololetí 2019

www.mafra.cz 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,5 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionu čtenářů, což představuje 58,7 % populace v ČR ve věku 12–79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy