Letní dvojčíslo týdeníku TÉMA mělo u čtenářů mimořádný úspěch, prodalo se přes 86 tisíc výtisků

Letní dvojčíslo časopisu TÉMA z portfolia mediální skupiny MAFRA zaznamenalo skvělé prodejní výsledky. Celkové prodeje vydání z 28. června překročily 86 tisíc výtisků, z toho více než 64 % (přes 55 tisíc) činil pultový prodej.

Hlavní téma dvojčísla bylo zaměřeno na psychiku jako spouštěč nemocí a na porozumění řeči těla. Kromě nových zjištění ohledně psychosomatiky nabídlo také velké rozhovory s inspirativními osobnostmi z nejrůznějších oborů. 

„Mám radost, že stejně jako v uplynulých letech, také letošní vydání rozšířeného dvojčísla mělo u čtenářů velký ohlas. Je vidět, že téma vlivu lidské psychiky a emocí na nemoci těla je aktuální i v době letních prázdnin a dovolených,“ říká k výsledkům TÉMA šéfredaktor Zdeněk Šustr. 

Časopis TÉMA dle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti tisku Media projekt dosáhl historicky nejvyšší čtenosti 194 tisíc čtenářů na vydání a je nadále jedničkou v prodejích v segmentu celostátních zpravodajských týdeníků.

Zdroj: MAFRA, a.s.; Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za  1. pololetí 2019

 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,5 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionu čtenářů, což představuje 58,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy