Na módním katalogu Lookio nově e-shopy platí jen provize za nákupy, které přes něj přivedení lidé uskuteční

Na českém online módním katalogu Lookio najdou lidé přes 2.000.000 nákupních položek a každý den přibývají nové kousky. Pro e-shopy Lookio nabízí ojedinělý obchodní model postavený na bázi affiliate marketingu. Online shopy platí pouze provize za skutečně realizované obchody, a ne za návštěvníky přivedené na stránky, nebo za to, že mohou na Lookiu prezentovat své produkty. Na rozdíl od ostatních módních katalogů nebo srovnávačů tak na Lookiu e-shopy nemusí řešit, kolik položek si na něm nechají zobrazit. Katalog má ode dneška i svou slovenskou verzi Lookio.sk.

“Lookio má jedinečný obchodní model, díky kterému e-shopy platí jen za skutečně provedené nákupy. Vidí tak, že jsou jejich peníze do reklamy investovány někam, kde to skutečně funguje. V současné chvíli na Lookiu prezentuje své zboží 69 e-shopů – a to českých i slovenských. Dohromady prodávají přes 10.000 módních značek. Lookio funguje jako inspirativního módní web, který e-shopům vodí zákazníky přímo na konkrétní položky,” říká Ján Makovič, projektový manažer Lookio. 

Mezi zapojenými e-shopy na tuzemském Lookiu najdou návštěvníci About You, Bonprix, Astratex nebo Footshop a oblíbené módní značky jako AX Paris, Levi´s, Desigual či Converse. Lookio nabízí více než 2.000.000 módních položek ale nepřináší jen strohý katalog s produkty. Na webu návštěvníci najdou připravené kolekce, tipy na kombinace produktů a inspirativní články. Lookio nyní chystá i spolupráci s blogerkami, které budou připravovat další pro návštěvníky poutavý obsah. 

Módní katalog dnes spustil také svou slovenskou verzi Lookio.sk. “Na Slovensku má Lookio.sk  více než 86 zapojených e-shopů a téměr půl milionu módních položek. Slovenské e-shopy nám důvěřují, protože vidí, že jsme úspěšní a dokážeme jim přivést nové nebo vracející se zákazníky a zvýšit obrat,” vysvětluje Ján Makovič.

Na svoji podporu v současné chvíli Lookio spustilo reklamní kampaň. Spolupracuje na ní s agenturou Sherpas, která se primárně stará o PPC kampaně i o UX a SEO projektu. Kampaně na sociálních sítích si Lookio zajišťuje interně. 

Lookio je mobile-friendly, takže se nakupujícím všechny produkty správně zobrazí, když budou katalogem brouzdat v telefonu. E-shopům to pomáhá s konverzí, protože lidé dnes už víc nakupují z telefonu než z počítače. Lookio tak pomůže s prodejem i těm e-shopům, které nejsou na tento trend připraveny,” vysvětluje Ján Makovič.