Testuj.to umožňuje vytvářet vlastní komunitu

Praha 14. srpna 2019 Služba testuj.to určená na správu komunitních sítí a agregaci recenzí spustila vlastní webové stránky – http://profirmy.testuj.to/. Mezi hlavní výhody nového portálu patří, že v rámci jedinečné architektury umožňuje jednotlivým značkám vytvářet vlastní komunitu loajálních zákazníků a dále s nimi pracovat za zlomek nákladů.

Testuj.to je nový marketingový nástroj a softwarové řešení využitelné prostřednictvím plug-inu pro jakoukoli komunitu, značku, e-shop nebo médium, které chce oslovit nové zákazníky, stejně jako pracovat s těmi stávajícími. Klientům nabízí bez nutnosti vývoje vlastního řešení možnost získat prověřené recenze zboží či služeb a na základě dat organizovat komunikační kampaně, realizovat spotřebitelské výzkumy nebo spravovat sociální sítě. Zároveň dokáže proměnit online publikum v aktivní zákaznickou komunitu, která nad výrobky diskutuje a generuje další obsah. 

“Dlouhodobé zkušenosti v oblasti testování jsme získali díky šestiletému rozvoji a testování s komunitou ŽENY s.r.o. Po čtyřech letech jsme vyvinuli praktický software, který lze jednoduše implementovat do online komunikace a rozhodli se sdílet know-how i dalším médiím a firmám,“ popisuje Eva Čejková Vašková, zakladatelka a hlavní akcionářka testuj.to. Další podíly vlastní tři investoři a členové týmu, kteří u vývoje byli od začátku.  

Projekt ŽENY s.r.o. založila před šesti lety s cílem vybudovat největší aktivní komunitu žen v ČR. Do testování výrobků se postupně zapojilo přes 70 tisíc žen, které sdílejí zkušenosti s produkty a službami prostřednictvím testování a následného uveřejňování recenzí, analýz a průzkumů trhu. 

Start-up testuj.to byl založen v listopadu roku 2018 a zatím působí v České republice, ale během druhé poloviny letošního roku plánuje testování i na Slovensku. Ve světě patří mezi podobné již etablované projekty například shespeaks.com nebo hometesterclub.com.

Testování a recenze tahounem zájmu potenciálních klientů

Potřeba testování je natolik aktuální, že se řada značek rozhodla sama vyvíjet podobná řešení či nakupovat celé systémy. Takový přístup s sebou však nese potřebu finanční a časové investice do vývoje softwarové architektury a programování, problém je i získat dostatečně širokou základnu aktivních uživatelů. 

Vznik důvěryhodných decentralizovaných autorit bude s každým dalším rokem nabývat na důležitosti, a to jak pro stranu spotřebitelů, tak pro výrobce a distributory. 

V oblasti e-commerce sehraje takzvaný Word of Mouth marketing v budoucnosti klíčovou roli pro objednání zboží zákazníkem, přičemž zásadní bude autentičnost recenzí. Jedním z cílů projektu je možnost zapojit touto cestou do testování microinfluencery, což nabízí možnost dále zesílit dosah jednotlivých kampaní.

Cílem testuj.to je fungovat také jako určitý agregátor všech testovacích akcí na tuzemském trhu s expanzí do zahraničí. Službu zjednodušuje prakticky až na úroveň testovací samoobsluhy. Mezi první klienty patří mj. Vltava Labe Media s portálem kafe.cz, komunita TV Šlágr nebo společnost Heaton s produkty Gynella. Vybrané recenze si přebírá např. Zboží.cz.

O testuj.to

Služba testuj.to je nový marketingový nástroj pro společnosti, které chtějí aktivně pracovat se svými zákaznickými komunitami a získat rychlou a přesnou zpětnou vazbu na produkty a služby. Jednoduché plug-in řešení vhodné pro jakýkoli webový portál umožní značkám či komunitám pracovat s klienty za zlomek finančních i časových investic, než by je stálo vytvoření a naprogramování vlastního řešení. Ambicí je poskytovat nejkvalitnější agregovaná data o důvěře zákazníků v celém segmentu e-commerce a do projektu zapojit mikroinfluencery, což kampaně dále zesílí. Start-up testuj.to byl založen v listopadu roku 2018. Projekt zatím působí v České republice, během druhé poloviny roku 2019 plánuje start testování na Slovensku. Zakladatelkou a většinovým vlastníkem je Eva Čejková Vašková. Více naleznete na http://profirmy.testuj.to/.

 

Reklamy