Dentsu Academy se špičkovými lektory učí digitální reklamu vysoké manažery

Praha – Česká pobočka skupiny Dentsu Aegis Network spustí v září kurz digitální reklamy pro vysoké manažery a majitele firem s názvem Dentsu Academy. Série čtyř celodenních školení provede účastníky nastavením optimální digitální strategie, pomůže jim vhodně rozložit marketingový rozpočet nebo nastavit spolupráci interního týmu s agenturou.

Odborníky ze skupiny Dentsu Aegis Network, jako je třeba uznávaný profesor marketingu, autor marketingové knihy roku v Belgii a Holadsku a ředitel Dentsu Consulting v jednom Wim Vermeulen, doplní na pozicích lektorů pět špičkových marketingových profesionálů. Mezi nimi například marketingový ředitel Student Agency Ondřej Bumbálek nebo Karolína Šrámková z německého strojařského kolosu Rehau.

„Cítíme, že marketéři nemají komplexní informace, ale dostávají informace kusé a častokrát bez kontextu. Chtěli jsme vytvořit kurz s unikátní propozicí, díky kterému se CMO nebo ředitel firmy vrátí druhý den do práce a bude mít plnou hlavu nápadů, jak zlepšit svůj byznys efektivním marketingem. A tyto nápady neuslyší jen od nás, ale taky od lidí, kteří v marketingu pracují dlouhé roky na straně klienta. Externí lektory jsme záměrně vybrali z firem, které nejsou našimi klienty, abychom nabídli ještě další rozměr znalostí,“ popsal propozici kurzu R&D ředitel agentury Adexpres Ondřej Sláma, který má Dentsu Academy na starosti.

Jelikož je kurz určený vysokým manažerům a majitelům firem, nevěnuje se Dentsu Academy detailům, jako je nastavení kampaní nebo technické pozadí sběru dat. 

„CMO nemá čas se zabývat detaily nastavení kampaní. Naopak potřebuje data a základní framework, na co se ptát, aby se dokázal správně rozhodnout v relativně krátkém čase. V kurzu se soustředíme na strategii, obhajobu rozpočtů, vyhodnocování kampaní a investic a nastavení spolupráce s týmem,“ doplnil marketingový ředitel Dentsu Aegis Network Michal Majnuš.

Každý ze čtyř bloků je doplněn o workshopovou část. Díky omezenému počtu míst bude kurz interaktivní a nabídne prostor pro sdílení zkušeností i mezi samotnými účastníky. Kurz bude probíhat každý čtvrtek od 19. září do 10. října v prostorách Dentsu Aegis Network. Účastníci se ještě mohou přihlásit na stránkách Dentsu Academy.

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, Spectra a Vizeum. www.dentsuaegisnetwork.com