Začíná svátek internetového nakupování Mall.cz Dny

Praha, 9. září 2019 − Internetová nákupní galerie Mall.cz startuje největší internetový nákupní svátek Mall.cz Dny. V týdnu od 9. do 15. září budou v pohotovosti všichni milovníci online nákupů, neboť je čekají až 30% slevy napříč sortimentem. Stovky slevových kupónů budou přímo na webu e-shopu. Využít je možné doručení zdarma na více než 250 výdejních míst. Takže ať už sháníte ledničku, kávovar, něco hezkého na sebe nebo třeba již vybíráte vánoční dárky, Mall.cz Dny jsou skvělým způsobem, jak vše sehnat pohodlně na jednom místě a ještě při tom ušetřit.

Mall.cz Dny nabídnou široký sortiment za skvělé ceny

Internetový obchod Mall.cz nabízí zboží opravdu všeho druhu. Najdete zde vše od elektroniky přes oblečení a doplňky až po vybavení pro dům a zahradu. Týdenní limitovaná akční nabídka okouzlí všechny fanoušky nakupování na internetu. Slevové vouchery najdou pohodlně na webu e-shopu.

Češi patří mezi milovníky slevových kuponů. Za rok mohou díky slevovým kódům ušetřit tisíce korun. V předchozích ročnících Mall.cz Dní se ukázalo, že zákazníci na nabídku slyší. Doposud ji využilo už více než 300 tisíc zákazníků. Největší zájem je o sortiment velkých bílých spotřebičů, jako jsou ledničky, pračky a myčky. Následuje drobná elektronika a pomyslnou trojici uzavírá sortiment péče o děti. 

Více informací k největšímu internetovému nákupnímu svátku najdete na: www.mall.cz/mall-dny

O Mall Group / Poznámka pro editory:

Mall Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2018 doručila svým zákazníkům více než 7,1 milionu objednávek. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná skupinou PPF, Danielem Křetínským s Patrikem Tkáčem a investiční skupinou Rockaway, se zakladatelem Jakubem Havrlantem.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group

Reklamy