Pilulka.cz spouští novou televizní kampaň

Jednička českého online lékárenství a provozovatel kamenné sítě lékáren Pilulka.cz odstartovala novou televizní kampaň. Sloganem Pro Váš aktivní život“ chce upozornit na široké portfolio nabízených produktů a služeb.

566A5060x.jpg

Novou kampaní tak chce Pilulka oslovit i zákazníky, kteří nehledají pouze akutní pomoc při onemocnění. „Naším cílem bylo upozornit na prodávaný sortiment, který je mnohem širší než pouze léky a doplňky stravy. Na e-shopu Pilulka.cz a v kamenných lékárnách může zákazník vybírat také produkty z kategorií Sportovní výživa, Matka a dítě, Kosmetika nebo Speciální výživa. Chceme být lékárnou, kde zákazník mimo léků nalezne na jednom místě produkty vhodné pro zdravý životní styl a prevenci,“ říká Kateřina Schotliová ze společnosti Pilulka.cz.

Na vzniku nového kreativního konceptu spolupracovala Pilulka.cz s agenturou Media Asistent, která spoluvytvářela reklamy například pro Siemens nebo Pilsner Urquell. Reklamní spoty, ve kterých si zahrála herečka Klára Krejsová, režíroval Karel Šístek a produkce se ujala Carmen Justová. Kampaň je již k vidění v televizi na stanicích skupiny Prima, Atmedia a Óčko. 

Za šest let působení na online trhu přinesla Pilulka.cz zákazníkům řadu unikátních služeb. Je stále jedinou lékárnou v ČR, která v rámci služby Pilulka Auto provozuje vlastní přepravu zboží a léků, a to již od 60 minut od objednání. Pilulka jako první e-shop v ČR nabídla platbu Apple Pay v rámci své mobilní aplikace, kterou spustila též jako první on-line lékárna v ČR již v roce 2017. V srpnu letošního roku spustila Pilulka.cz nové webové stránky, které jsou optimalizované pro nevidomé a slabozraké. 

 

Skupina Pilulka působí na českém, slovenském a rumunském trhu od roku 2013 a v současnosti provozuje 125 růžových Pilulka Lékáren společně s internetovými lékárnami Pilulka.cz, Pilulka.sk a Pilulka.ro. Společnost zaměstnává přes 380 lidí, převážně se zdravotnickým vzděláním. Je majoritně vlastněna českými fyzickými osobami, které se aktivně podílejí na jejím řízení.

Pilulka v roce 2017 získala ocenění APEK E-commerce Awards 2017 za nejvíce inovativní a originální internetový obchod. V 2017 získala Pilulka 1. místo v regionu CEE v kategorii vycházejících hvězd Rising Star a v roce 2018 získala 5. místo v hlavní kategorii ve střední a východní Evropě v soutěži Deloitte CE Technology Fast 50.

Reklamy