Zalando představuje nové směřování své značky „free to be“ v kampani podzim/zima

BERLÍN, 11. září 2019 // Tuto sezónu podzim/zima Zalando využije k představení své nové image jako značky s jasným poselstvím: Zalando. Free to be. Nová 360° marketingová kampaň oslavuje skutečné lidi a skutečné příběhy, jež představují, co přesně free to be znamená. V televizní reklamě představuje kampaň nejširší výběr módy v Evropě a nabízí nové sezónní styly, které zákazníkům umožňují cítit se svobodně sami sebou.

02_Zalando_freetobe_AW19.jpg

„Věříme ve svět, ve kterém každý může být sám sebou, bez ohledu na svou velikost, věk, pohlaví nebo původ. Zalando se chce stát výchozím bodem pro módu, nabízet zboží různých stylů, od každodenního oblečení po společenské, od nejběžnějších značek po Premium, a umožnit našim zákazníkům vyjádřit s námi svůj osobní styl,“ říká Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu. „S heslem ‚free to be‘ posouváme naši značku na další úroveň, která bude rámovat veškerou budoucí marketingovou činnost. Naším cílem je představit módu, která bude sloužit všem, a vybudovat značku, která dodává sebevědomí, reprezentuje a baví miliony zákazníků v celé Evropě.“

Kampaň podzim/zima vznikla ve spolupráci s londýnskou kreativní agenturou Grey a vypráví emotivně poutavý příběh o lidech, kteří se rozhodli být svobodně, kým chtějí a nosit to, co se jim zachce, bez ohledu na názory ostatních.

„Kampaň má několik velmi rozdílných hrdinů, kteří vybočují svojí postavou, bojují proti stereotypům nebo vzdorují tradičním rolím pohlaví. Naši hrdinové se nebojí ukázat světu, kým skutečně jsou, a právě móda jim pomáhá vyjádřit svou osobnost. Přáli bychom si, aby se takto svobodně cítili i naši zákazníci. Pokud se nebojíte nosit přesně to, co chcete, a být přesně tím, kým chcete, nic vám už nestojí v cestě,“ dodává Jonny Ng.

Nejnovější reklamu Zalanda „free to be“ režírovala britská režisérka Georgia Hudson, známá svou spoluprací se značkami Nike, Under Armour či se zpěvačkou P!nk. Reklama začíná otvíráním známé krabice Zalando a záběrem na modelku Alici Hurel, která trpí alopecií. Inspirativní hlas vypravěčky doprovází příběh k záběru na dospívajícího baletního tanečníka Leroye Mokgatla, který tančí v ulicích Lisabonu. Dále následuje plus size modelka Felicity Hayward, která vystupujíc z reklamního billboardu divákovi ukazuje, jak velká umí být. Supermodelka a aktivistka Adwoah Aboah nachází svůj prostor v chaotickém světě, zatímco Rain Dove zpochybňuje genderové normy a ukazuje několik možných verzí sama sebe. Reklamu rámuje osvobozující manifest, který každému zákazníkovi připomíná, aby byl vždy svobodně sám sebou. Snímky kampaně pořízené londýnským fotografem Jamesem Pearson-Howesem zachycují svobodu v pohybu i energii a představují několik dalších „free to be“ osobností, jakými jsou například aktivistka Emily Bador bojující za pozitivitu těla a Frances Dunscombe, jež s modelingem začala v 82 letech.

Středobodem této digitální kampaně je televizní reklama, jejíž koncept se promítá i do tisku, out-of-home reklamy a vlastních kanálů Zalando. Kampaň bude probíhat na webových stránkách Zalanda (zalando.cz) od 11. září a televizní reklama bude k vidění v televizi od 15. září 2019.

 #freetobe

Tvůrci kampaně

Ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaign: Jonathan Ng

Campaign Management: Marie Frickel, Claudia Gebhardt & Abiola Muritala 

Account Management: Paul Dombek, Naomi Scholz, Linnéa Södergran

Kreativní agentura: Grey London 

Režisér: Georgia Hudson

Fotograf: James Pearson-Howes

O společnosti Zalando 

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 26 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení ve všech aspektech zákaznické cesty: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je, aby platforma byla prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.