Mediální skupina MAFRA spouští iDNES Premium: svět exkluzivních článků a zábavy

Mediální skupina MAFRA, která je v současnosti nejsilnějším hráčem na českém mediálním trhu, přichází s prémiovou nadstavbou svého zpravodajského portálu iDNES.cz. Nový produkt s názvem iDNES Premium nabídne exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu a bude dostupný pouze registrovaným členům. Výhody členství mohou na adrese iDNES.cz/Premium čtenáři vyzkoušet zdarma až do 30. listopadu 2019.

„Jsme rádi, že se nám díky silnému zázemí skupiny a spolupráci s externími partnery podařilo zajistit celou řadu atraktivních výhod, jako například prémiový ticketing. Redakce napříč celým portfoliem médií MAFRA budou navíc denně vytvářet obsah nad rámec tržního standardu, který čtenáři na internetu dosud v takové míře nenacházeli – rozhovory, spotřebitelské testy, analýzy a komentáře,“ uvedl k projektu Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a.s., a dodal: „Inspirovali jsme se aktuálním trendem a zkušenostmi s podobnými produkty ve světě. Věříme, že toto je cesta, kterou se do budoucna bude ubírat distribuce exkluzivního obsahu. Úspěšným příkladem může být třeba přístup britského deníku Financial Times nebo německého Bildu.“

Kromě přístupu k exkluzivním článkům nabídne iDNES Premium hned od počátku pestrou škálu kvalitní zábavy, která se bude postupně dále rozrůstat. Členové aktuálně získají možnost přednostního nákupu vstupenek na koncerty a sportovní akce, digitální předplatné titulu dle výběru v hodnotě až 3 348 Kč ročně, možnost sledovat online tři kultovní filmy měsíčně, mohou vybírat z nabídky knih za zvýhodněnou cenu nebo zcela zdarma či čerpat bonus 100 Kč za dobití kreditu u MOBIL.CZ.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,5 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionu čtenářů, což představuje 58,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy