Panasonic představuje novou iniciativu Gemba Process Innovation, která transformuje způsob podnikání

Společnost Panasonic dnes představila novou iniciativu pro řešení B2B s názvem Gemba Process Innovation. Tato iniciativa má pomoci evropským obchodním zákazníkům ve výrobním, logistickém a maloobchodním sektoru zvýšit produktivitu a spokojenost zákazníků.

Japonské slovo „gemba“ lze doslova přeložit jako „skutečné místo“. Pro podniky a společnosti je to místo, kde se vytváří hodnoty a řeší problémy. Gemba Process Innovation jde ve stopách úspěšných filozofií transformace podnikání, jako je například Kaizen, kdy společnostem pomáhá optimalizovat objemy informací přicházející ze skladů, prodejních míst a továren.

„Podniky ve zpracovatelském průmyslu, logistice a maloobchodu čelí obrovským výzvám, které vyvolala celá řada nových sociálních trendů a rušivých technologií,“ říká Tetsuya Fujiwara, generální ředitel společnosti Panasonic System Communication Company v Evropě. „Firma Panasonic ale začala přesouvat svou pozornost jinam. Místo prodeje hardwaru a předmětů se soustředíme na poskytování integrovaných řešení pro podnikové klienty, které na tyto výzvy odpovídají. Gemba Process Innovation posouvá toto poradenství a řešení na novou úroveň.“

Jak Gemba funguje

Týmy zapojené do programu Gemba Process Innovation společnosti Panasonic pracují na tom, aby pochopily výzvy, kterým obchodní zákazníci čelí, a spolupracují s nimi na přehodnocení každé oblasti gemba, tedy každé lokace, kde se provádějí klíčové operace. Nové procesy a nejnovější technologická řešení se poté navrhují tak, aby zlepšovala účinnost a efektivitu těchto operací. Před úplným zavedením v podniku se spouští a optimalizují pilotní projekty s klíčovými ukazateli výkonu.

„Ve společnosti Panasonic jsme ve všech oblastech v celé Evropě restrukturalizovali operace B2B tak, abychom spojili týmy zaměřené na gemba. Za tímto účelem jsme spojili naše nejlepší obchodní konzultanty, analytiky, inženýry a designéry do jednoho celku s cílem poskytovat řešení pro transformaci podnikání v jednotlivých průmyslech,“ vysvětluje Fujiwara.

Gemba Process Innovation

Gemba Process Innovation je iniciativa v oblasti řešení B2B, která využívá výrobního know-how a klíčových technologií společnosti Panasonic, aby inovovala procesy zákazníků v oblasti výroby, logistiky a maloobchodu. 

Gemba Process Innovation funguje ve třech hlavních oblastech: 

  1. Výroba – lokace, kde se věci vyrábějí. 
  2. Přepravní logistika – způsob, jakým se věci dostávají z bodu A do bodu B. Toto zahrnuje celý logistický dodavatelský řetězec od surovin cestujících do továren až po hotové výrobky, které se balí, označují, třídí, přepravují a distribuují.
  3. Maloobchodní prodejní nebo interakční místo – kde spotřebitel nebo koncový uživatel s tímto produktem přichází do kontaktu.

V každé oblasti Panasonic klientům pomáhá propojit vrstvu „fyzické gemby“ s vrstvou „digitální“ – integrovat lidi a technologie pro neustálé zlepšování procesů a výstupů.

Whitepaper o Gemba Process Innovation je dostupný zde.

Fotografie a video ke stažení zde.

O skupině Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PSCEU je evropskou pobočkou Panasonic System Communications Company, globální B2B divize společnosti Panasonic. Cílem PSCEU je ulehčit práci profesionálům a pomáhat firmám zvyšovat jejich efektivitu a výkonnost. Pomáhá společnostem získávat, zpracovávat a přenášet všechny druhy informací, jako jsou hlasová, textová a obrazová data. S přibližně 350 zaměstnanci, se zkušenými experty, se schopnostmi řízení globálních projektů a s rozsáhlou evropskou partnerskou sítí nabízí PSCEU bezkonkurenční výhody na daném trhu.

Naším cílem je, aby spolu technologie neviditelně spolupracovaly a společnosti se tak mohly soustředit pouze na úspěch. Věříme, že by technologie měly především fungovat bez potíží. Podniky uspějí, pokud se budou moc zaměřit pouze na své zákazníky a všechny technologie jim budou nápomocny jako jeden celek. Proto jsme odhodláni vyvíjet produkty a řešení, které jsou tak samozřejmou součástí způsobu práce našich zákazníků, že jsou téměř neviditelné. Je to jako koňská síla v pozadí, která pohání obchodní úspěch. 

Společnost PSCEU se zabývá šesti kategoriemi produktů:

  • Broadcast & ProAV vám umožňuje vyprávět příběh prostřednictvím vysoce kvalitních produktů a řešení, které zajišťují hladký provoz a vynikající poměr ceny a výkonu v rámci celé řady dálkově ovládaných kamer, přepínačů, studiových kamer a ENG P2HD. Řada filmových kamer modelů VariCam a EVA1 zvládá nahrávání ve 4K a HDR (High Dynamic Range). Díky tomu jsou ideálním řešením pro kino, televizi, dokumenty a živou produkci.
  • Communication Solutions nabízí nejlepší telefonní systémy, terminálová zařízení SIP a profesionální „síťové“ skenery, díky kterým se můžete soustředit na komunikaci, nikoli na připojení. 

Computer Product Solutions poskytuje mobilním pracovníkům možnost pracovat kdekoli s řadou odolných notebooků Toughbook, podnikových tabletů Toughpad a elektronických systémů pro prodejní místa (EPOS). Společnost Panasonic byla v roce 2017 evropským lídrem a dosáhla tržního podílu 57 % v prodeji odolných notebooků

  • Industrial Medical Vision vyrábí aplikace pro různé segmenty včetně medicíny, biologických věd, ProAV nebo průmyslu. Produktové portfolio zahrnuje kompletní kamerové systémy a OEM kamerové systémy a vy tak můžete vidět to, co je lidskému oku téměř neviditelné. 
  • Security Solutions staví na tradici poskytování záznamů CCTV v průkazné kvalitě. Zajišťuje nejvyšší kvalitu obrazu za všech podmínek díky využití vysoce spolehlivých kamer s pokročilou technologií a systémům pořizování obrazového záznamu. Můžete se tak cítit v bezpečí.
  • Visual System Solutions nabízí nejširší řadu profesionálních displejů a projektorů a umožňuje profesionálům v oblasti audia a videa svobodně tvořit. S tržním podílem 39 % je lídrem na evropském trhu projektorů s vysokým jasem (Futuresource > 5 klm FR17, 3. čtvrtletí, mimo 4K a digitálního kina).

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým lídrem ve vývoji řady elektronických technologií a řešení pro zákazníky v oblasti spotřební elektroniky, zařízení pro domácnost, automobilového průmyslu a B2B. V roce 2018 společnost oslavila 100 let od svého založení. Nyní provozuje 582 dceřiných společností, 87 přidružených společností po celém světě a generuje konsolidované čisté tržby ve výši 62,5 miliard EUR za rok končící 31. března 2019. Společnost se napříč všemi divizemi snaží s použitím inovací vytvářet nové hodnoty. Díky svým technologiím chce vytvořit lepší svět a lepší život pro své zákazníky. Více o společnosti Panasonic najdete na: https://www.panasonic.com/global.

 

Reklamy