Aleksander Baryś je novým CFO v RTB House

Společnost RTB House, která pro značky po celém světě vytváří pokročilá marketingová řešení, vybrala Aleksandera Baryśe jako Chief Financial Officera. Baryś se také stane součástí nejvyššího vedení. Ve své nové roli bude dohlížet na veškeré finanční operace, bude řídit vztahy s investory po celém světě, povede aktivity z oblasti fúzí a akvizic a poskytovat bude také strategické vedení s cílem zajistit, že RTB House bude nadále rychle finančně růst a expandovat na další trhy po celém světě.

2019-09-30 16_14_56-We Make Retargeting Campaigns Perform Better.png

Baryś působil od roku 2008 v rozličných manažerských rolích ve velkých firmách a byl také součástí jejich představenstev. Může se pochlubit rozsáhlými zkušenostmi z oblasti korporátních financí, finančního plánování a analýz, vztahů s investory, strategického plánování a managementu rizik. Baryś do RTB House přichází ze společnosti Boryszew S.A., která je listovaná na Varšavské burze, a ve které zastával funkci finančního ředitele a člena představenstva. Na Warsaw School of Economics vystudoval ekonomii.

“Jsme rádi, že můžeme v RTB House přivítat Aleksandera. Jsme si jistí, že se jeho nástup rychle projeví na dalším zrychlení globálního růstu,” říká Robert Dyczkowski, CEO RTB House. “Obzvláště na nás zapůsobila Aleksanderova schopnost stát v čele financí v komplexním a pokročilém byznysu při současném zachování zaměření na firemního zákazníka.”

V roce 2019 získala RTB House ocenění Gold Stevie Award® for “Innovation of the Year” za sociální bannery z dílny Creative Labs a také Silver Stevie Award® for “Artificial Intelligence/Machine Learning Solution” za Snippet Ads, na jejichž vývoji se v roce 2019 podílela jak AI Marketing Lab, tak Creatives Lab. RTB House také získala cenu Silver Stevie Award® za rok 2019 jako “Most Innovative Company of the Year” v kategorii firem do 2 500 zaměstnanců. Totožnou cenu obdržela také v roce předcházejícím. Firma se už druhý rok v řadě umístila také jako jedna z 25 nejrychleji rostoucích evropských firem v technologickém sektoru v žebříčku sestavovaném Financial Times FT 1000.

“Jsem ohromen úspěchem RTB House a nedovedu si představit, že bych do firmy mohl nastoupit v lepší době,” říká Baryś. “RTB House stojí v čele změny se svým řešením hlubokého učení v marketingu, které se přizpůsobuje potřebám zákazníků. Těším se, že budu součástí týmu, který bude čelit novým výzvám v oboru a bude na ně mít pozitivní vliv.”

O Aleksanderu Baryśovi

Aleksander Baryś, nový CFO v RTB House, se může pochlubit rozsáhlými zkušenostmi v korporátních financích, finančním plánování a analýzách, v oblasti vztahů s investory, strategického plánování a managementu rizik. Je členem ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) a CFA Society Poland.

Před nástupem do RTB House byl Baryś finančním ředitelem a členem představenstva společnosti Boryszew, která je obchodovaná na Varšavské burze. Mezi lety 2009 a 2016 pracoval pro CIECH Group, ve které zastával několik vysokých manažerských pozic. 2003 – 2008 působil jako finanční kontrolor ve firmách ze skupiny PKN Orlen.

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty 

nejmodernější marketingové technologie. Její proprietární technologie pro nákup reklamního prostoru je první a jedinou na světě, která je zcela postavená na algoritmech hlubokého učení. Díky tomu dosahují zadavatelé výborných výsledků a naplňují své krátko-, středně- a dlouhodobé cíle.

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době pro ni pracuje přes 500 odborníků na více než 30 místech po celém světě: například v New Yorku, Londýně, Tokiu, Singapuru, São Paulu, Moskvě, Istanbulu, Dubaji a Varšavě. Zajišťuje kampaně pro více než 1 600 klientů v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a v Americe.

V roce 2018 se RTB House podařilo integrovat principy hlubokého učení do všech svých algoritmů. Od té doby rozvíjí dvě divize, které jsou nezávislé na výzkumném týmu a které se zaměřují na rozvoj inovací v oblasti technologických řešení v marketingu. AI Marketing Lab je místem rozvoje marketingově-technologických produktů. Creatives Lab byla vytvořena s cílem zkoumat a zlepšovat celkovou výkonnost kreativ. Podporuje rovněž formáty jako dynamická displejová a video kreativa, které mohou být přesně uzpůsobeny unikátním brandingovým potřebám klienta.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com