Společnost ESET, významný globální poskytovatel bezpečnostních řešení, zvolila pro optimalizaci a automatizaci svých marketingových procesů řešení Oracle Marketing Cloud. S pomocí této pružné marketingové platformy nyní zvyšuje prodeje svých produktů a řešení napříč jednotlivými trhy.
Společnost ESET nabízí své bezpečnostní produkty podnikům (B2B) i koncovým uživatelům (B2C) ve více než 200 zemích světa a využívá přitom svou globální síť partnerů. Aby byla schopna naplnit své obchodní cíle, potřebovala zrychlit a posílit své marketingové aktivity, zajistit jejich větší konzistenci, zlepšit odezvu zákazníků a zvýšit jejich zapojení. Proto potřebovala mít možnost rychle testovat různé metody a kampaně, standardizovat a automatizovat e-mailovou marketingovou komunikaci, integrovat a jednotně spravovat data z více zdrojů a provést konsolidaci dat z různých webových formulářů napříč globální strukturou společnosti i jejích parterů.
Pro řešení svých požadavků si společnost ESET zvolila řešení Oracle Marketing Cloud ve verzi, která kombinuje cloudové služby Oracle Eloqua Marketing a Oracle Responsys Marketing Platform. Během šesti měsíců od implementace těchto služeb se podařilo automatizovat stovky různých marketingových kampaní a konsolidovat všechna marketingová data. Doručování personalizovaných zpráv různým segmentům zákazníků zvýšilo jejich odezvu podle řady metrik (poměry click-to-open – CTOR apod.). Řešení Oracle umožnilo testovat jednotlivé marketingové scénáře a získávat prakticky okamžitou zpětnou vazbu; díky tomu se mj. podařilo volit na jednotlivých trzích optimální termíny pro nabídky k obnovení licencí. Společnost ESET dále tímto způsobem získala řešení pro integraci marketingu s dalšími akcemi – konferencemi, veletrhy a webináři, což podporuje vyšší cílení marketingových aktivit a také vyhodnocení jejich úspěšnosti, tj. i potenciálu jednotlivých událostí.
„Pomocí řešení Oracle Marketing Cloud se nám podařilo optimalizovat kvalitu a frekvenci naší marketingové komunikace. Dokážeme nyní rychle testovat různě cílené kampaně na naše bezpečnostní produkty a škálovat tyto kampaně napříč různými trhy,“ uvedl Viktor Ďuriš, Senior CLM Team Lead, ESET. „Oracle Marketing Cloud nabízí na rozdíl od většiny konkurenčních dodavatelů pružný datový model a možnosti integrace s řešeními třetích stran. To se pro nás ideálně hodí, protože máme velkou síť nezávislých prodejců a i přímo v naší společnosti používáme celou řadu různorodých systémů. Výhodou platformy Oracle Marketing Cloud je rovněž to, že současně podporuje procesy B2C i B2B.“
Cloudové služby Oracle Eloqua a Oracle Responsys
Řešení Oracle Eloqua vybavuje marketingové pracovníky v segmentu B2B nástroji pro správu potenciálních zákazníků a kampaní, které jim pomohou zapojit požadovanou cílovou skupinu ve vhodný čas v procesu nákupu a zároveň poskytnou reporty a informace v reálném čase. Řešení Oracle Responsys poskytuje marketingovým týmům B2C nástroje pro poskytování služeb, které zákazníci požadují, umožňuje řídit jednotlivé kanály i životní cykly produktů. Cloudové služby Oracle Eloqua a Oracle Responsys jsou klíčovými součástmi integrované sady Oracle Marketing Cloud.
Další zdroje informací
O společnosti ESET
Společnost ESET již od roku 1987 vyvíjí bezpečnostní software pro domácí i firemní uživatele. Ten drží rekordní počet ocenění a díky němu může více než 110 milionů uživatelů bezpečně objevovat možnosti internetu. Široké portfolio produktů ESET pokrývá všechny populární platformy včetně mobilních a poskytuje neustálou proaktivní ochranu při minimálních systémových nárocích. ESET se stal první společností, která díky dlouhodobě vysoké úrovni ochrany získala 100 ocenění prestižního magazínu Virus Bulletin VB100. Za těmito úspěchy stojí zejména dlouhodobé investice do vývoje. Jen v České republice nalezneme tři vývojová centra, a to v Praze, Jablonci nad Nisou a Brně. Společnost ESET má lokální zastoupení v Praze, celosvětovou centrálu v Bratislavě a disponuje rozsáhlou sítí partnerů ve více než 200 zemích světa.
O společnosti Oracle
Oracle nabízí kompletní sadu integrovaných aplikací pro prodej, služby, marketing, lidské zdroje, finance, dodavatelské řetězce a výrobu, dále vysoce integrovanou a zabezpečenou infrastrukturu cloudu příští generace (Generation 2 Infrastructure) s databází Oracle Autonomous Database. Podrobnější informace o společnosti Oracle (NYSE: ORCL) najdete na oracle.com.