Komerční karty HSBC nyní v Evropě zahrnují platby v českých korunách a dalších osmi měnách

Rozšíření klientům poskytuje více platebních možností a současně zvyšuje kontrolu a přehled nad jejich výdaji

Praha, 8. října 2019 – HSBC rozšířila své komerční karty v Evropě do devíti měn, aby firmám pomohla efektivněji spravovat platby za cestování, zábavu a nákupy u dodavatelů. 

Kromě eura, amerického dolaru a britské libry karty zahrnují platby v dalších šesti měnách včetně české koruny, dánské koruny, norské koruny, polského zlotého, švédské koruny a švýcarského franku.

Tímto rozšířením nabízí banka svým klientům jednodušší a flexibilnější placení: společnosti s provozovnami a dceřinými společnostmi v České republice, Polsku, Švýcarsku a severských zemích nyní mohou využít karty k placení v místní měně za pracovní cesty či pro platby dodavatelům a tím se vyhnout přirážkám spojeným s přepočtem kursu při placení cizí měnou. Firmy tak mohou konsolidovat své kartové platby v Evropě namísto toho, aby měly několik místních poskytovatelů karet.

„Chceme podpořit naše české klienty poskytováním produktů, které potřebují, v místech, kde je potřebují. Nyní nabízíme celou řadu produktů spojených s komerčními kartami v 26 zemích Evropy včetně České republiky a 43 zemích celosvětově. Díky této novince získají naši klienti větší přehled a kontrolu nad výdaji a mohou tak efektivněji spravovat provozní kapitál,“ říká Richard Keery, generální ředitel HSBC Česká republika.

Firmy podnikající v Evropě mají s komerčními kartami HSBC přístup k platbám ve výše zmíněných měnách prostřednictvím jediné smlouvy. Jejich zaměstnanci se dostanou k pohodlnému, zabezpečenému a široce přijímanému způsobu plateb v síti Mastercard®. Firmy získají přehled nad výdaji zaměstnanců a platbami dodavatelům. Klienti HSBC mohou pomocí dat o svých karetních výdajích dosáhnout vyšší procesní efektivity a sjednat lepší sazby u dodavatelů s přesnými informacemi o výdajích v reálném čase. 

„Komerční karty jsou mezi klienty, kteří chtějí efektivní a bezpečný způsob správy každodenních výdajů, stále oblíbenější. Karty odstraňují potřebu hotovosti nebo šeků a zároveň nabízejí alternativní způsob, jak platit dodavatelům bez narušení cash flow. Automatické vykazování karetních transakcí navíc znamená, že zaměstnanci na služebních cestách nemusí manuálně nahrávat své nároky na výdaje, zatímco oddělení nákupu a finanční správy mohou používat stejná data ke sledování výdajů, dodržování zásad a k efektivnějšímu získávání zdrojů od dodavatelů,“ dodal Philip Fellowes, evropský ředitel pro globální řízení likvidity a hotovosti v HSBC.

Komerční karty HSBC zahrnují business-to-business produkty, jako jsou např. nákupní karta a virtuální karta pro obchodní závazky, a produkty pro zaměstnance na služebních cestách, jako např. firemní karty, lodge karta, palivová karta a virtuální karta pro cestování.

HSBC Holdings plc

HSBC Holdings plc, mateřská společnost HSBC Group, má sídlo v Londýně. Společnost HSBC nabízí zákazníkům po celém světě své služby prostřednictvím přibližně 3 900 poboček v 67 zemích a teritoriích v těchto geografických oblastech: v Evropě, Asii, Severní Americe, Latinské Americe, na Středním východě a v severní Africe. Její aktiva ve výši 2 652 miliardy dolarů (údaje k 31. březnu 2018) činí z HSBC jednu z největších světových bankovních a finančních institucí. HSBC působí v České republice od roku 1997. HSBC France – pobočka Praha se zaměřuje na služby pro mezinárodní společnosti, které mají obchodní aktivity v České republice, a na pomoc českým podnikům při jejich mezinárodní expanzi.

Reklamy