Lidl předal sociální sítě svým zaměstnancům

Jak se pracuje v Lidlu? To prozradí projekt, který dnes na sociálních sítích společnosti odstartoval. Jde o příběhy, ve kterých pod hlavičkou Lidl Česká republika vystupují skuteční zaměstnanci a které budou postupně zveřejňovány na Facebooku a Instagramu.

Vzniklo celkem 5 příběhů a hlavních rolí se ujali kvalitář ovoce a zeleniny v logistickém centru, prodavačka/pokladní se specializací na pekárnu, zástupkyně manažerky prodejny, školitel rozvoje zaměstnanců a manažer prodejny. Ti všichni se po dobu jednoho dne natáčeli a fotili, aby tak zákazníkům ukázali, co je jejich náplní práce, a nebo jak vypadá jejich pracovní prostředí. „Zákazníci mají jedinečnou možnost nahlédnout do míst, která jsou dostupná výhradně našim zaměstnancům. Kromě zázemí se seznámí i s některými interními postupy včetně kontroly zeleniny a ovoce při jejich příjmu, pečení pečiva, školení zaměstnanců nebo přípravy nové prodejny před slavnostním otevřením,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Videa a fotografie budou sdíleny v Instagram Stories a Facebook Stories každé pondělí po dobu pěti týdnů. Projekt poběží souběžně s novou náborovou kampaní. „Touto atraktivní formou chceme lidem přiblížit práci kolegů, se kterou se nejčastěji setkávají. A jelikož na sociálních sítích tráví lidé mnoho času, je to nejlepší místo, kde je zasáhnout,“ dodává Holá. 

Příběhovou šňůru odstartoval kolega Jakub, který pracuje na pozici kvalitáře zeleniny a ovoce v logistickém centru v Cerhovicích. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 249 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

https://twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.twitter.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem