Zákazníci Lidlu se na hory vybaví společně s Ester Ledeckou

Novou kolekci zimního oblečení Lidlu představí vrcholová sportovkyně Ester Ledecká. Akci zahajuje nabídka dětského oblečení, které bude v prodejnách Lidl k dostání od následujícího týdne.

Tváří kampaně, která v prodejnách začíná od 17. října a na e-shopu o týden dříve, se stala  slavná česká lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká. „Jsem velmi ráda, že prostřednictvím této kolekce mohu přispět a podílet se na propagaci a dostupnosti sportu mezi dospělými i dětmi,“ popisuje sportovkyně. Spolupráci uvítal i jednatel společnosti Michal Farník. „Těší nás, že se nám pro tuto kampaň podařilo získat právě Ester, kterou společnost Lidl podporuje. Ester je symbolem zimních sportů, které – stejně jako Ester – miluje obrovské množství našich zákazníků,“ přibližuje. V reklamních spotech ji pak doprovází oblíbený herec a moderátor Marek Vašut, který je s produkty Lidlu dlouhodobě spjatý. 

V nabídce všech prodejen Lidl i e-shopu bude funkční spodní prádlo, lyžařské bundy, kalhoty i rukavice. V rámci tří akčních nabídek plánovaných v průběhu října a listopadu budou mít zákazníci možnost pořídit kompletní zimní výbavu sobě i svým potomkům. Vybrané kusy budou označeny pečetí doporučení expertů společně se jménem Ester Ledecké. 

Kromě oblečení budou do nabídky zařazeny také lyžařské helmy, batohy, sluneční brýle i zimní obuv vhodná pro pobyt na horách. „Chceme našim zákazníkům nabídnout vhodnou a kompletní výbavu na zimní sporty a zároveň ukázat, že může být kvalitní a za přijatelnou cenu,“ upřesňuje Michal Farník.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 249 prodejen. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží. Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelné tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Označeno tagem