Česká spořitelna i letos podpořila Papučový den. Mobilnímu hospici Ondrášek posílá 114 tisíc korun

Česká spořitelna se přidala k letošní kampani  „DOMA. Týden pro mobilní hospice.“ Kampaň odstartovala v pondělí 7. října tzv. Papučovým dnem, pantofle ten den nazulo 2 801 zaměstnanců Finanční skupiny České spořitelny, včetně celého boardu.

Za každého z nich přispěla Spořitelna Mobilnímu hospici Ondrášek, hlavnímu organizátorovi kampaně, symbolickou desetikorunu. Rovná stovka zaměstnanců banky se zapojila do sbírky ve prospěch Ondráška, jejich příspěvky zdvojnásobila Nadace České spořitelny, celkem tak prostřednictvím portálu Darujme.cz posílají zaměstnanci 66 530 Kč.

K podpoře kampaně Spořitelna vyzvala i na svých sociálních sítích a slíbila přidat dalších 20 tisíc korun, pokud její posty k Papučovému dni získají alespoň dva tisíce „likes“ a sdílení. Posty si zobrazilo čtvrt milionu lidí a získaly přes 3 200 reakcí, k Ondráškovi tak od České spořitelny, jejích zaměstnanců a nadace putuje celkem 114 540 Kč. 

Kampaň měla ve Finanční skupině České spořitelny velkou spontánní podporu. Interní sociální síť Spořitelny zaplavilo 150 fotografií týmů v papučích ze stovky měst napříč republikou. Zapojili se lidé v pobočkách i na pracovištích centrály, centrech Erste Premier, Erste Private Banking, regionálních korporátní centrech a v dceřiných společnostech – například Stavební spořitelna ČS, Penzijní společnost ČS a Realitní společnost ČS. Pantofle nazuly i známé osobnosti banky, v čele s kompletním představenstvem. 

Zleva: Karel Mourek, Pavel Kráčmar, Daniela Pešková, Bohuslav Šolta, Tomáš Salomon, Wolfgang Schopf 

Zaměstnanci Spořitelny se do pomoci zapojili i jinými způsoby. Jako dobrovolníci pomáhali nejen s kampaní hospicům napříč republikou. Darovali také oblečení a doplňky organizaci Moment, která provozuje síť dobročinných secondhandů a výtěžkem z prodeje podporuje mimo jiné právě Mobilní hospic Ondrášek. Jedna taška darovaného oblečení a doplňků dokáže nevyléčitelně nemocným zajistit hodinu a půl hospicové péče. Zaměstnanci centrály v Praze během dvoutýdenní sbírky věnovali zhruba 800 kg oděvů a dalších doplňků. V Moravskoslezském kraji, kde banka od května pilotuje sběr oblečení pro Moment v šesti vybraných pobočkách, to bylo více než 400 kg věcí. 

Banka mimo jiné podpořila také výstavu fotografií Hospicové péče sv. Kleofáše, je k vidění v pobočce Spořitelny v Jindřichově Hradci do 31. října                                                                                                                

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s takřka 5 milióny klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

 

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice. 
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.