Společnost RTB House se druhý rok po sobě umístila v žebříčku Deloitte Fast 50

Společnost RTB House, která vytváří pokročilá marketingová řešení a působí po celém světě, se umístila na 37. místě ve středoevropském žebříčku Deloitte Technology Fast 50. RTB House se mezi nejlepšími 50 firmami umístila již podruhé v řadě.

rtb-house-com-cz

Deloitte Fast 50 oceňuje padesát nejrychleji rostoucích technologických firem v regionu na základě růstu tržeb za čtyřleté sledované období (2015-2018). Tento rok se RTB House nejen umístila na 37. místě, ale byla rovněž oceněna jako jedna z firem v kategorii “Big Five”, která je vyhrazena pro větší společnosti, které se odlišují od ostatních v žebříčku z pohledu růstu vztaženého k jejich velikosti.

RTB House mezi lety 2015 a 2018 dosáhla růstu obratu o 523 %. Ve firmě nyní pracuje více než 500 specialistů na více než třiceti místech po celém světě – v Praze, Varšavě, Londýně, Moskvě, Istanbulu, New Yorku, Tokiu, Singapuru, São Paulu a Dubaji.

“Je pro nás velkou ctí, že jsme opět byli zařazeni mezi padesát nejrychleji rostoucích firem v Evropě,” říká Daniel Surmacz, COO v RTB House. “Toto ocenění je jasným důkazem, že se nám celosvětově podařilo postavit silný tým a vyvíjet inovativní marketingové produkty využívající hluboké učení, které předběhly konkurenci. Tyto technologie jsme na trh uvedli velmi rychle a teď díky tomu raketově rosteme. Těšíme se, že v tomto trendu budeme pokračovat i v roce 2020.”

Umístění v žebříčku padesáti nejrychleji rostoucích firem je další z řady ocenění pro RTB House. Na začátku tohoto roku firma obsadila 24. místo mezi technologickými firmami v žebříčku 2018 Financial Times 1000: Europe´s Fastest Growing Companies. V srpnu získala ocenění Gold Stevie Award for Innovation of the Year in Business Products Industries za sociální bannery z RTB House Creatives Lab a také dvě Silver Stevie Awards za využití umělé inteligence / strojového učení ve Snippet Ads a Most Innovative Company of the Year (v kategorii firem do 2 500 zaměstnanců).

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty 

nejmodernější marketingové technologie. Její proprietární technologie pro nákup reklamního prostoru je první a jedinou na světě, která je zcela postavená na algoritmech hlubokého učení. Díky tomu dosahují zadavatelé výborných výsledků a naplňují své krátko-, středně- a dlouhodobé cíle.

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době pro ni pracuje přes 500 odborníků na více než 30 místech po celém světě: například v New Yorku, Londýně, Tokiu, Singapuru, São Paulu, Moskvě, Istanbulu, Dubaji a Varšavě. Zajišťuje kampaně pro více než 1 600 klientů v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a v Americe.

V roce 2018 se RTB House podařilo integrovat principy hlubokého učení do všech svých algoritmů. Od té doby rozvíjí dvě divize, které jsou nezávislé na výzkumném týmu a které se zaměřují na rozvoj inovací v oblasti technologických řešení v marketingu. AI Marketing Lab je místem rozvoje marketingově-technologických produktů. Creatives Lab byla vytvořena s cílem zkoumat a zlepšovat celkovou výkonnost kreativ. Podporuje rovněž formáty jako dynamická displejová a video kreativa, které mohou být přesně uzpůsobeny unikátním brandingovým potřebám klienta.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com