V pondělí začíná v Lidlu jedna z největších veřejných sbírek Srdce dětem

Jedna z největších veřejných sbírek Srdce dětem bude opět pomáhat rodinám s těžce nemocnými dětmi. Od pondělí 4. do neděle 17. listopadu se uskuteční už její devátý ročník. Po dobu 14 dnů budou moci zákazníci podpořit nemocné děti zakoupením samolepky ve tvaru srdíčka za 30 Kč nebo libovolnou částkou ve všech prodejnách Lidl po celé České republice. Loňská vybraná částka, která byla rekordní, pomohla více než 900 rodinám. Celorepublikovou sbírku pořádá společnost Lidl Česká republika ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Život dětem.

Známost a důvěryhodnost sbírky neustále roste, což dokazuje výsledná částka, která se rok od roku zvyšuje. „V roce 2011, kdy jsme vyhlásili první ročník, výsledná částka činila tři milióny Kč, v loňském roce to bylo miliónů třicet. Je to dáno jednak štědrostí našich zákazníků, ale i neuvěřitelným nasazením našich kolegů v prodejnách,“ říká Pavel Stratil, generální ředitel společnosti. Jednatelka obecně prospěšné společnosti Život dětem Maria Křepelková k tomu dodává: „Lidl každoročně částku vybranou na prodejnách zaokrouhluje směrem nahoru a to nám umožňuje pomáhat stále více dětem. Loni sbírka pomohla neuvěřitelným 906 nemocných dětí.“

Do sbírky se lidé mohou zapojit ve všech prodejnách Lidl přispěním libovolné částky. Za 30 Kč získají samolepku ve tvaru srdce, kterou je možné nalepit přímo na připravená tabla ve výloze prodejny. Zákazníci se také mohou seznámit s tím, komu a jak konkrétně pomohli svým příspěvkem v daném regionu při předcházející sbírce. Přispět lze i on-line na app.srdcedetem.cz.

Sbírka pomáhá dětem, které se potýkají s dětskou mozkovou obrnou, onkologickým onemocněním, cystickou fibrózou, mukopolysacharidózou, nemocí motýlích křídel, autismem, spinální svalovou atrofií a dystrofií či různými kombinovanými onemocněními. Vybrané prostředky poslouží na nákup konkrétního zdravotnického materiálu, pomůcek, nebo léčebných a rehabilitačních pobytů. Výtěžek sbírky rozděluje mezi jednotlivé rodiny obecně prospěšná organizace Život dětem, která jim pomáhá v průběhu celého roku.

Za dobu trvání sbírky se podařilo vybrat více než 127 milionů korun a pomoc našlo 3 662 nemocných dětí.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 251 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika