Inovační společnost IdeaSense, která klientům pomáhá inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím své metody Inovačních farem, připravila pro neziskové organizace podporované Českou spořitelnou jednodenní školení, během kterého je seznámila s jednou částí metodiky Human Centered Design.
Workshopu se zúčastnilo celkem 12 neziskových organizací. Mezi nimi byla například Kokoza, která pomáhá zlepšovat zelený život ve městech, či Sdružení Neratov zaměřené na lidi s handicapem. V rámci 5 hodinového workshopu hledali zástupci organizací společně s IdeaSense řešení na předem vybrané problémy, se kterými si interně dlouhodobě nevěděli rady. Výsledkem školení byly konkrétní návrhy jejich řešení, například jak motivovat vyhořelé zaměstnance či zefektivnit delegaci práce v rámci organizační struktury společnosti. Mimo to se neziskovky dozvěděly, jak jim může metodika HCD pomoci při každodenní náročné práci. Metodika Human Centered Design vždy vychází z reálných potřeb koncových uživatelů, ty následně proměňuje ve funkční přínosná řešení.