Evropa 2 obhájila pozici jasné jedničky mezi mladými posluchači

Praha, 6. listopadu 2019 – Podle nejnovějších výsledků výzkumu měření poslechovosti Radioprojektu (pro rozhlasovou sekci SKMO realizují agentury STEM/MARK a Median) si rádio Evropa 2 udrželo pozici jasné jedničky mezi mladými posluchači. V cílové skupině 15-39 let si týdně toto rádio naladí více jak 1 milion posluchačů. Oproti minulým výsledkům si polepšilo i rádio Frekvence 1, které denně poslouchá 690 tisíc posluchačů, týdně potom více jak 1,3 milionů posluchačů.

„Výsledky aktuálního měření Radioprojektu znova potvrdily, že naše rádia Frekvence 1 a Evropa 2 nadále patří do první čtyřky nejposlouchanějších rádií v České republice. Evropa 2 si udržela pozici jasné jedničky mezi mladými posluchači, s čímž pravděpodobně souvisí i fakt, že jde o stanici s největším podílem posluchačů na sociálních sítích. Navíc se nově stala jedničkou ve Středočeském kraji,“ uvedla Martina Říhová, výkonná ředitelka Active Radio. Rádio Evropa 2 si týdně naladí více než 1,6 milionů posluchačů, denně pak 839 tisíc posluchačů. Podíl na trhu aktuálně zaujímá 8,4 %. 

Podle výsledků Radioprojektu za 2. a 3. čtvrtletí 2019 si rádio Frekvence 1 polepšilo nejen v denní a týdenní poslechovosti, ale i v ukazateli share oproti posledním výsledkům za 1. a 2. čtvrtletí 2019. Denně si Frekvenci naladí 690 tisíc posluchačů, což je o 15 tisíc více. Týdenní poslechovost vzrostla o 53 tisíc na 1,33 milionů posluchačů. V ukazateli share si stanice polepšila o 0,4 %, aktuálně vykazuje 9,1 % podílu na trhu. 

Active Radio

Active Radio a.s. je multimediální skupina vlastnící rádio EVROPA 2, Frekvence 1, Rádio Bonton, Rádio Dance, Youradio a Youradio Talk. Patří jí rovněž dětský projekt Pigy. Provozuje řadu on-line médií, streamingových audio služeb, sdružuje skupiny fanoušků na sociálních sítích a pořádá eventy. Divize NoLimits ročně pořádá akce pro více než 100 tisíc osob. Od roku 2018 patří holdingové společnosti Czech Media Invest. 

 

Reklamy