Je váš koš bezpečný? aneb Odpadkový koš 2.0

Společnost ACCO Brands spustila kampaň Odpadkový koš 2.0, ve které představuje chytrou alternativu odpadkového koše – skartovačku Leitz IQ.

HR, marketing, recepce, majitelé e-shopů… Na všechny firmy i jednotlivce, kteří potřebují bezpečně likvidovat citlivá data v podobě životopisů, rozpočtů, strategických plánů nebo faktur, cílí nová kampaň společnosti ACCO Brands vyrábějící a prodávající kancelářské potřeby.

„Z aktuální studie Leitz ACCO Brands vyplynulo, že 71 % společností dosud nepřizpůsobilo svou ochranu dat fyzické likvidaci dokumentů v papírové formě,“ vysvětluje Jakub Musílek, marketingový manažer společnosti ACCO Brands. Podle nařízení EU o GDPR však spisy s osobními údaji nesmí končit v odpadkovém koši, ale být bezpečně skartovány. Jak kampaň poukazuje, porušení GDPR může mít za následek pokutu až do výše 20 milionů eur.

Kampaň nabádá k používání skartovaček Leitz IQ místo klasického odpadkového koše („Skartovačka Leitz IQ pod každým stolem“) a vysvětluje výhody těchto skartovaček.

Online kampaň odstartovala v polovině října prostřednictvím Google Display Network a v rámci Google Adwords, které přivádějí zákazníky na kampaňovou stránku. Zároveň s tím běží i reklama na Facebooku a Instagramu.

Více informací ke kampani naleznete zde