Tituly mediální skupiny MAFRA čtou dvě ze tří žen v ČR, celkově jich osloví více než 3 miliony.

Tištěné tituly mediální skupiny MAFRA dle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2019 také dominují, pokud jde o zásah inzertně atraktivní široké skupiny žen v produktivním věku 20-64 let, přičemž více než 2 miliony čtenářek zastupují prémiové cílové skupiny žen z vyšší a střední třídy.

Velmi silné zastoupení má mediální skupina MAFRA v segmentu obecných titulů pro ženy, kde čtenost roste týdeníku Claudia a čtrnáctideníku Čas na lásku

Časopisy pro ženy z portfolia MAFRA

Titul čtenost na vydání
Claudia 106 000
Čas na lásku 79 000
Chvilka pro tebe 339 000
Můj svět 68 000
Napsáno životem 146 000
Tina 158 000

 

V žebříčku čtenosti časopisů životního stylu pro ženy vítězí čtrnáctideník Žena a život, Cosmopolitan ve srovnání s předchozím obdobím získává další čtenářky a čtenáře. 

Časopisy životního stylu pro ženy z portfolia MAFRA

Titul čtenost na vydání
Cosmopolitan 115 000
Harper´s Bazaar 44 000
Žena a život 251 000

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. a 3. čtvrtletí 2019

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.