Konica Minolta prodlužuje spolupráci s agenturou DDeM

 

DDeM bude pro skupinu Konica Minolta Česká republika zajišťovat kompletní PR služby až do roku 2022

 

Praha 7. listopadu 2019 – DDeM ve výběrovém řízení obhájila pozici jediného dodavatele PR služeb pro Konica Minolta a naváže na dosavadní sedmiletou spolupráci. Cílem na další tři roky je profilovat Konica Minolta nejen jako dodavatele tiskových zařízení, ale také jako lídra v oblasti inovací.

DDeM zajistí Konica Minolta kompletní mediální servis, včetně řízení komunikační strategie a vedení PR kampaní. „Spolupráce pro nás představuje výzvu především díky šíři nových témat. Počítáme s několikanásobně intenzivnější produktovou komunikací od tradičních tiskáren až po technologie umělé inteligence,“ řekl Michal Dolana, Managing Partner DDeM, a dodal: „Změnu vnímání značky Konica Minolta chceme opřít zejména o inovační technologie, které jsou vyvíjeny v České republice a povědomí o tom má jen nejužší odborná veřejnost. Ty jsou mnohdy unikátní v evropském i světovém měřítku a mají obrovský komunikační potenciál.“ 

„Málokdo dnes ví, že Konica Minolta je plnohodnotným poskytovatelem komplexních IT služeb, navíc se silným inovačním zázemím v podobě vlastního vývojového centra v Brně. Tímto směrem chceme nyní posunout i naši komunikaci. DDeM nás přesvědčila návrhem strategie silně zaměřené právě na posílení brandu KM jako inovačního lídra, stejně jako výrazným rozšířením námi dosud využívaných komunikačních kanálů,“ uvedl Petr Lupač, marketingový manažer KM.

DDeM založili Miroslav Dinga a Michal Dolana v roce 2003. Je členem APRA a poskytuje strategické poradenství v oblasti public relations a marketingové komunikace. Mezi její klienty patří například finanční skupina České spořitelny, energetická skupina innogy, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Nokian Tyres nebo Český plynárenský svaz. 

 

Reklamy