Sociální sítě značky Honor v režii LCG New Media

Mobilní telefony čínské společnosti Honor se dočkají nových kampaní a obsahu na sociálních sítích. Nově je v rámci Česka a Slovenska připravuje digitální fullservisová agentura LCG New Media.

Značka smartphonů Honor přišla na trh na přelomu roku 2013/2014. Od počátku je cílovou skupinou společnosti mladá generace, které se snaží nabídnou co nejstylovější produkty odpovídající sloganu „Honor my world“. Další propagační kroky bude společnost podnikat pod vedením agentury LCG New Media, se kterou se nově domluvila na spolupráci. Ta značce připravila novou komunikační strategii v rámci sociálních sítí a celkově vytváří novou koncepci a kreativu včetně zajištění přípravy veškerého obsahu, grafiky a natáčení videí. Vzhledem k zacílení na mladé agentura zapojí do tvorby obsahu oblíbené influencery a mikroinfluencery. 

LCG New Media pracuje pro BAYER, STOCK, Edenred, Galerii Harfa, Botanickou zahradu, festivaly HradyCZ, Loterii Korunka, Festo, Bondster, Grandhotel Pupp a další firmy. V referencích má společnosti jako Česká spořitelna, Omega Pharma, ASUS, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard, Ferring nebo například DigiTV. Více informací najdete  na www.lcgnewmedia.cz.

O LCG NEW MEDIA:

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketingu. Jsme partnerem Google. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.