Společnost Kaspersky vyhrála ocenění Brand of the Year v kategorii antivirových softwarů soutěže World Branding Awards. Na slavnostním vyhlášení, které proběhlo ve čtvrtek 14. listopadu v Kensingtonském paláci v Londýně, byly oceněny nejlepší světové značky na základě ojedinělého způsobu posuzování a hlasování.
Hodnocení značek probíhalo ve třech fázích – ohodnocení značky, hlasování veřejnosti a průzkum spotřebitelského trhu. Organizátor, World Brand Forum, provedl finanční ocenění značky na základě výnosové metody (income approach), čímž získal výsledek tržního průzkumu pro každou nominovanou firmu. Ke slovu se dostala i široká veřejnost prostřednictvím online hlasování.
Kaspersky v prvním pololetí prošla rebrandingem, kdy upravila jak svoji vizuální identitu, tak především firemní filozofii. Ta lépe reflektuje vizi společnosti o budoucnosti a její přístup k podnikání. Z antivirové laboratoře se v průběhu dvaceti let stala společnost s portfoliem pokročilých a komplexních bezpečnostních řešení a služeb.
„Jsme nadšeni, že jsme získali ocenění Brand of the Year zrovna letos, kdy značka Kaspersky prošla rebrandingem. Svět se od roku 1997, kdy byla společnost založena, výrazně proměnil. Proto náš rebranding neobnáší jen změnu vizuální identity, ale reaguje na tento vývoj a přináší aktualizovanou firemní filozofii odrážející se v každém aspektu našeho podnikání,“ komentuje ocenění Andrew Winton, vicepresident marketingu ve společnosti Kaspersky.