Poslední letošní magazín E15 Premium přináší seznam nejbohatších Čechů a Slováků včetně jejich životních příběhů. Při vytváření žebříčku spolupracovala redakce deníku E15 v letošní premiéře se slovenským ekonomickým magazínem Trend, aby společně přinesly co nejpřesnější informace o české a slovenské byznysové elitě. Letošní magazín je vzhledem k třicetiletému výročí sametové revoluce věnován způsobu, jak nejbohatší podnikatelé ve svobodné době ke svému majetku přišli.
Složení miliardářské smetánky totiž odráží vývoj v uplynulých třech dekádách, kdy nastaly obrovské ekonomické a politické změny, z nichž se zrodili noví vítězové a poražení. „Potěšující zprávou je, že pozici v žebříčku byznysových elit ztrácejí lidé s ‚pohyblivou‘ morálkou a naopak se do popředí derou podnikatelé, kteří vydělali velké peníze jen díky svému umu, nápadům a píli zejména v oboru technologií,“ říká Vladan Gallistl, E15.
Magazín E15 Premium se také podíval do okolních zemí, jak vypadá nejvyšší vrstva v Maďarsku, Německu či Polsku.
V magazínu Elita byznysu najdete mimo jiné rozhovor s nejvýraznější postavou utváření svobodného ekonomického prostředí uplynulých třiceti let, s exprezidentem Václavem Klausem. V něm se čtenáři dočtou, jak on vnímá třicet let svobody a kam se podle něj ztratil entuziasmus z porevolučních let.
Příběhy nejmajetnějších Čechů a Slováků najdete v následujících měsících také ve spoustě dalších článků a rozhovorů, a to na webu e15.cz a v deníku E15.
Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. Čtenáři magazínu E15 Premium se mohou příští rok těšit na šest vydání magazínů E15, která se budou zabývat tématy: investice, reality, inovace, nové technologie a také ženami v byznysu.
Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.ikiosek.cz.
CZECH NEWS CENTER a.s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.