Karel Dörner posílil projektový tým agentury MarketUP

Karel Dörner se online marketingu věnuje už přes 7 let. Tento rok rozšířil projektový tým digitální agentury MarketUP.

Dörner dříve pracoval jako Senior Digital Media Planner pro komunikační a mediální společnost Médea Group, kde jedním z jeho klíčových klientů byl například operátor O2 Czech Republic. Předtím se věnoval výkonnostnímu marketingu a působil jako Business Manager pro reklamní a grafické studio Futura Creative. 

Mezi další zodpovědnosti Dörnera patří přímý nákup médií, kde využívá svých zkušeností z vedení společnosti OrbitalMedia, která se věnuje webovým a mobilním aplikacím. Díky těmto zkušenostem vnáší do projektového týmu agentury hlubší znalosti nejen o mediálním plánování, ale také o spolupráci s mediálními domy a zařazení dalších publisherů do komunikace klientů MarketUP.  

V agentuře má Dörner na starost klíčového klienta z oblasti FMCG – značku Billa, z kosmetiky pak společnost  Mary Kay, investiční společnost Conseq nebo Cushman & Wakefield z oboru komerčních nemovitostí. Z úspěšných projektů pro klienty, které má Karel na starost, je možné jmenovat například spuštění nového blogu Gusto Academy nebo redesign magazínu Gusto pro značku Billa. 

„Karel má za úkol nejen udržet vysoký standard poskytovaných služeb, ale i další rozvoj a posouvání výsledků přidělených klientů. Pro každý projekt sestavujeme tým složený ze specialistů na strategii, kreativu, mediální plánování, komunikaci a technologie, řízený projektovými manažery s rozsáhlými znalostmi digitálního marketingu. Našim cílem je plně porozumět podnikání klientů a vytvářet kampaně, které mají reálný přínos pro byznys klienta,” uvedl Miroslav Král, CEO agentury MarketUP.   

„V MarketUP realizujeme nejen online kampaně, ale i projekty nad rámec onlinu. Typickým příkladem je propojení online a offline světa u retailového klienta Billa díky Gusto Academy. V přímém nákupu bych se rád věnoval crossmediální spolupráci (print, online) a do komunikace klientů bych v budoucnu rád zařadil specializované weby nezávislých publisherů,” doplňuje své plány v agentuře Dörner. 

MarketUP je nezávislá digitální agentura, která propojuje svět kreativity, dat a technologií. Mezi dlouhodobé FMCG klienty agentury patří obchodní řetězec Billa a značky Hamé, Vitana, Häagen-Dazs, Bonavita, Sedita nebo Alimpex Food. Mezi nové klienty, které agentura získala od začátku roku 2019 patří například UniHobby, Invelt, Decathlon nebo Zásilkovna, kde agentura zajistila kreativní zpracování aktuální reklamní kampaně na podporu nové služby Mezi Námi. 

Digitální agentura MarketUP, která vznikla v roce 2010, podporuje sílu značek a jejich obchodní výsledky spojením kreativity, dat a technologií. Díky tomuto mixu je schopna v rychle se měnícím digitálním prostředí bleskově identifikovat správné příležitosti a získat pro klienty konkurenční výhodu. To z ní udělalo jednu z nejrychleji rostoucích digitálních agentur ve střední a východní Evropě. Více na www.marketup.cz.