The Funtasty se mění na Futured

Aktuální počet členů týmu: 45

Obrat: předpokládaných 50 mil. Kč (2019)

Odhad částky investované do rebrandu: nižší jednotky milionů

Nové projekty: Nesnězeno, Decathlon

The Funtasty – jedno z největších českých studií zaměřených pouze na vývoj mobilních aplikací, které bylo před nedávnem zařazeno společností Deloitte do padesátky nejrychleji rostoucích společností ve střední Evropě dokončilo proměnu svého brandu a strategie. Nově bude vůči svým partnerům vystupovat pod značkou Futured.  

Nejedná se o pouhou výměnu grafiky. Spolu s novým logem je spojena i změna strategie studia. “Změna značky je logickým vyústěním našeho stavu a jasná deklarace naší vize. S tím, jak se zvětšuje a získáváme nové zkušenosti, tak se mění i naše směřování. Mnohem častěji tak do projektů vstupujeme jako partneři a tak tomu bude i do budoucna. Stará značka nás tak začala limitovat,” říká Lukáš Strnadel, CEO Futured.

Právě roli partnera v budování podnikatelských aktivit v oblasti mobilních řešení chce Futured hrát mnohem výrazněji. Studio roste každý rok v desítkách procent. V budoucnu se celý 45hlavý tým bude více zaměřovat na projekty, jako je například Grason. Brněnští vývojáři do projektu nastoupil v lednu 2018 a společně s týmem kolem Jarmily Kowolowské a Karla Maříka a investiční skupinou Miton, začali malou revoluci na trhu pracovní síly v oblasti gastronomie. Dalším podobným projektem je například i Nesnězeno. Studio získalo 10% podíl a bude rozhodovat o technickém směřování a rozvoji celého projektu. Na projekt vyčlenilo pětičlenný tým a bude se podílet i na samotném designu služby. 

Vizuální podobu nové značky má na svědomí Charlie Isslander. Isslander je vizuální umělec, který se značkou v minulosti již spolupracoval a tak byla jeho volba jasná. Chtěl jsem aby nová podoba vyjadřovala futuristický pohled na rychle rostoucí vývojářskou firmu,” dodává Isslander. Web vytvořila zlínská společnost MADEO: “Prezentaci pro Futured jsme postavili na symbolu mobilního telefonu, který interaktivní animací proměňujeme na 3D objekt ve 2D prostředí,” dodává Tomáš Alex, projektový manažer zodpovědný za projekt webu. 

Stručné info o firmě

Jsme Futured. Tým více jak 45 srdcařů, kteří nedělají nic než mobilní aplikace. Společně s partnery, kteří chtějí, abych jejich business rostl. Z naší díly vyšly aplikace jako Restu, Škoda Load-In nebo Gastromapa Lukáše Hejlíka. Na svět jsme pomohli takovým projektům jako Grason nebo Nesnězeno. Každoročně rosteme o desítky procent, ale nejdůležitější je pro nás jasný výsledek.