Zalando chce prostřednictvím Cyber Weeku podpořit GMV (hrubý objem zboží) a získat nové zákazníky

 

 

  • Během akce Cyber Week nabízí Zalando svým zákazníkům 20% voucher na vybrané kousky v různých kategoriích
  • Prostřednictvím slevových nabídek šitých na míru si Zalando klade za cíl získat ještě více českých zákazníků
  • Během letošního Cyber Weeku navíc mohou zákazníci nakupovat udržitelněji

 

2019-11-25 17_43_53-Nakupujte boty, módu a doplňky online _ Rychlé dodání od Zalando.png

 

BERLÍN, 25. LISTOPADU 2019 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, zahajuje poprvé v České republice (celkově po páté) svou akci Cyber Week, která směřuje k Black Friday v pátek 29. listopadu. Akci Black Friday si čeští zákazníci mohli na Zalando užít již loni. Zalando prostřednictvím své platformy tak nabídne 11 milionům Čechů přímý přístup k širokému výběru značek s 20% slevou na vybrané kousky napříč různými kategoriemi.

Zalando každý den Cyber Weeku odhalí tzv. flash sales v různých kategoriích; během Black Friday pak budou mít zákazníci možnost vybírat z více než 200 000 zlevněných artiklů napříč celým sortimentem.

Moritz Hahn, viceprezident pro obchod odpovědný za Zalando Fashion Store, říká: „Cyber Week se stal strategicky významným nástrojem přispívajícím k růstu GMV (hrubého objemu zboží) a pro získávání zákazníků. To opět potvrdily výsledky z minulého roku: více než 4 200 objednávek za minutu ve špičce jen během Black Friday. To je výsledek, který dalece předčil naše již tak vysoká očekávání. V letošním roce chceme naplno využít celý Cyber Week, abychom tak dosáhli našich ambiciózních cílů v oblasti růstu a abychom během nejnáročnější prodejní události roku ujistili zákazníky, že Zalando je pro ně vždy prvním místem, kam zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.“

V návaznosti na nedávno ohlášenou strategii trvalé udržitelnosti, do.MORE, se Zalando zavázalo k nulové uhlíkové stopě v rámci své činnosti a všech dodávek a vratek, a to včetně Cyber Weeku. Zákazníci, kteří chtějí přispět k ochraně klimatu, mohou kompenzovat svou objednávku v rámci pokladního procesu. Zalando pokračuje kompenzací všech uhlíkových emisí, které nejsou eliminovány takovými provozními kroky, jako je například využití obnovitelné energie, sdružení objednávek či možnost ekologického doručení.

Mimo to Zalando v ČR nedávno oznámilo spuštění svého nákupního klubu se slevami až 75 % Zalando Lounge v posledním čtvrtletí roku 2019 a také představilo kategorii Beauty, která bude na Zalando.cz dostupná v průběhu roku 2020. V následujících dnech bude Zalando publikovat různé příběhy o tom, jak jednotlivé oblasti ovlivňují Cyber Week. Veškeré informace budou dostupné na webových stránkách https://corporate.zalando.com.

O společnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 29 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení ve všech aspektech zákaznické cesty: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je, aby platforma byla prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.