Quake II RTX dostává vylepšení grafiky. Vycházejí Game Ready ovladače pro Halo Reach

Společnost NVIDIA dnes vydala Quake II RTX ve verzi 1.2, která přináší věrnější grafickou stránku v remasterované klasiky z roku 1997 s přidanými ray tracingovými efekty. Vycházejí také nové Game Ready ovladače pro Halo: Reach, které přidávají podporu funkce Image Sharpening do her využívajícíh rozhraní OpenGL a Vulkan.

Ještě lepší kvalita grafiky v Quake II RTX:

Quake II RTX 1.2 je nejnovější verzí remasteru slavné klasiky, za kterým stojí NVIDIA LightSpeed Studios. Přináší řadu novinek, které ještě prohloubí kvalitu vizuálních efektů.

Grafická vylepšení zahrnují:

  • Update více než 400 textur pro zlepšení celkové obrazové kvality hry.
  • Vylepšení se dočká i voda díky renderingu god rays pod vodou a jejich zobrazení také v odrazech a odlescích. To vše přispěje k vyšší míře realističnosti a detailnímu osvětlení okolí.
  • Ray tracovaná grafika v reálném čase je zobrazována na bezpečnostních monitorech i dalších obrazovkách, což pomáhá k vytvoření detailnějších a realističtějších scén.
  • Na vybraných površích jsou vykreslovány rekurzivní odrazy (odrazy viditelné v jiných odrazech), což pomůže vytvořit efekt zrcadlové síně.
  • Vylepšeno je renderování skleněných ploch a také odrazů, odlesků na nich, stejně jako god rays procházejících sklem. Nově bude v nastavení nová volba umožňující další vylepšení vzhledu skla.
  • Řada dalších změn k lepšímu dozná např. redukce šumu a další funkce. Grafická stránka hry se dočká mnoha vylepšení na všech úrovních a ve vybraných scénách bude jejich efekt opravdu značný.

Hráči, kteří již vlastní Quake II RTX na Steamu dostanou automaticky aktualizaci na v1.2. Update lze také stáhnout zde. Pro linuxovou verzi je k dispozici zde.

Game Ready ovladače pro Halo Reach.

Nové Game Ready ovladače společnosti NVIDIA jsou optimalizované pro Halo: Reach, první díl PC verze kompilace Halo: The Master Chief Collection. Přinášejí také podporu výše zmíněné aktualizace pro Quake II RTX.

Image Sharpening pro hry využívající OpenGL a Vulkan

NVIDIA Game Ready ovladače také často majitelům GPU GeForce přinášejí podporu nových funkcí. Aktuální verze přináší podporu Image Sharpening v NVIDIA Control Panel pro tituly, které využívají OpenGL a Vulkan. Image Sharpening vylepšuje čistotu a ostrost obrazu a umožňuje majitelům GPU GeForce snadný upsacaling a doostření. S nejnovějšími Game Ready si tuto funkci mohou hráči vychutnat již v téměř každé hře.

Quake II RTX

Quake II RTX je první hrou na světě plně využívající path tracing. Jde o techniku ray tracingu unifikující všechny světelné efekty, mezi které patří stíny, odrazy, lom světla a další, do jediného ray-tracingového algoritmu. Díky tomu získává Quake II od id Software, jedna z nejpopulárnějších her na světě vydaná v roce 1997, úplně nový a svěží vzhled. Quake II RTX obsahuje první trojici úrovní pro jednoho hráče z oblíbené PC klasiky. Hráči, kteří již původní Quake II vlastní, si mohou vychutnat celou hru s podporou path tracingu včetně kooperativního i deathmatch módu hry pro více hráčů.

O ovladačích NVIDIA Game Ready

Game Ready ovladače jsou hráčům k dispozici v den vydání většiny hlavních titulů, nebo ještě před ním. Nabízejí optimalizaci pro co nejlepší výkon a ničím nerušený zážitek ze hraní. Všechny NVIDIA Game Ready ovladače nesou certifikaci Microsoft WHQL.

Doporučené odkazy:

Screenshoty z Quake II RTX v1.2 jsou dostupné na www.nvidia-press.com

Článek o Quake II RTX v1.2 s interaktivními screenshoty porovnávajícími efekt RTX v nové verzi: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/quake-ii-rtx-v1-2-update

Článek o Game Ready ovladačích pro Halo Reach: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/halo-reach-game-ready-driver

NVIDIA ovaldače ke stažení: https://www.nvidia.com/Download/Find.aspx

Quake II RTX na Steamu: https://store.steampowered.com/app/1089130/Quake_II_RTX/

Quake II RTX na GeForce.com: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/campaigns/quake-II-rtx/